Dom Pomocy Społecznej w Tursku ogłasza przetarg
- Adres: 69-200 Tursk, Tursk 28
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7553285/86 , fax. 095 7552075
- Data zamieszczenia: 2009-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Tursku
Tursk 28 28
69-200 Tursk, woj. lubuskie
tel. 095 7553285/86, fax. 095 7552075
REGON: 21103761700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpstursk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Pomoc społeczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę bonów towarowych do Domu Pomocy Społecznej w Tursku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych do Domu Pomocy Społecznej w Tursku w nominałach i w ilościach: - po 10 zł w ilości 2024 sztuk, - po 20 zł w ilości 1840 sztuk, - po 50 zł w ilości 736 sztuk. Dostawa bonów odbędzie się w dwóch t - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301997502
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, - posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1, - wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 171, poz. 1058) - załącznik nr 2, - wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 171, poz. 1058) - załącznik nr 3, - Wykaz placówek wraz z adresami, w których może nastąpić realizacja przedmiotu zamówienia, - aktualny odpis właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonania prac objętych zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający zaleca aby informację zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem -tajemnica przedsiębiorstwa- lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. UWAGA. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość placówek
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpstursk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa bonów towarowych
Dodano: 2016-02-24 - DOSTAWA BONÓW TOWAROWYCH
Dodano: 2015-11-24 - dostawa bonów towarowych w wersji papierowej
Dodano: 2015-11-06 - Dostawa bonów towarowych dla pracowników LORO w Świebodzinie
Dodano: 2015-10-23 - Dostawa bonów towarowych dla pracowników LORO w Świebodzinie
Dodano: 2015-03-06 - dostawa bonów towarowych
Dodano: 2015-03-06 - Dostawa bonów żywieniowych (papierowych) dla pracowników Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2014-12-17 - Dostawa bonów żywnościowych i ich realizacja dla klientów MGOPS w Lubsku
Dodano: 2014-11-24 - DOSTAWA BONÓW TOWAROWYCH
Dodano: 2014-11-24 - Dostawa bonów towarowych dla pracowników LORO w Świebodzinie
Dodano: 2014-11-20