Bursa Miejska ogłasza przetarg
- Adres: 42-207 Częstochowa, ul. Prusa 20
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 34 44 012 , fax. 34 34 44 015
- Data zamieszczenia: 2014-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Bursa Miejska
ul. Prusa 20 20
42-207 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 34 34 44 012, fax. 34 34 44 015
REGON: 24301614500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka oświatowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę artykułów żywnościowych do 5 stołówek Bursy Miejskiej w Częstochowie - 7 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych zwanych dalej artykułami żywnościowymi do 5 stołówek Bursy Miejskiej w Częstochowie zgodnie z zapotrzebowaniem składanym przez zamawiającego w całym okresie obowiązywania umowy. Miejscem dostarczania zamawiającemu artykułów żywnościowych są pomieszczenia stołówek w budynkach Bursy Miejskiej mieszczące się przy ul. Prusa 20, Legionów 19/21, Nowowiejskiego 11a, Alei Kościuszki 8, Jasnogórskiej 89/90 zwane dalej również miejscem dostarczenia artykułów żywnościowych (wymagane jest wniesienie artykułów żywnościowych do pomieszczeń). Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na 7 samodzielnych części (każda część nazywana jest w dalszej części zadaniem) z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane z nazwy produkty, wyroby spożywcze należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów zdrowotnych i jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy, na wskazane z nazwy produkty spożywcze, zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych produktów spożywczych, nie gorszej jakości niż opisane w Załączniku nr 2a- 2g do SIWZ. Ciężar udowodnienia, że produkty spożywcze są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poprzez wyszczególnienie artykułów żywnościowych w ramach danego zadania, zamawianą ilość oraz częstotliwość i terminy sukcesywnych dostaw określają odpowiednio: Zadanie 1: Artykuły ogólnospożywcze - Zał.2a - kod CPV 15800000-6 Zadanie 2: Mięso - Zał.2b - kod CPV 15110000-2 Zadanie 3: Wędliny - Zał. 2c - kod CPV 15131130-5 Zadanie 4: Produkty mleczarskie - Zał. 2d - kod CPV 15500000-3 Zadanie 5: Pieczywo i wyroby piekarskie, ciastkarskie - Zał.2e - kod CPV 15810000-9 Zadanie 6: Warzywa i owoce Zał.2f - kod CPV 03220000-9 Zadanie 7: Ziemniaki Zał.2g - kod CPV 03212100-1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bursamiejska.czest.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Gastronomicznych i Handlowych w Bielsku-Białej.
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. Pakiet 7 - Jaja dla MP-12 w Knurowie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. Pakiet 7 - Jaja dla ZSP w Knurowie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. Pakiet 7 - Jaja dla MP-7 w Knurowie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. Pakiet 1 - Artykuły spożywcze i Pakiet 7 - Jaja dla MP-3 w Knurowie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. - Pakiet 7 - Jaja dla MP-2 w Knurowie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych do czterech Oddziałów Żłobków Miejskich w Gliwicach.
Dodano: 2016-07-07 - Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Publicznych w Górkach Wielkich
Dodano: 2016-07-05 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DOROSŁYCH W BYTOMIU PAKIET IV
Dodano: 2016-06-30 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DOROSŁYCH W BYTOMIU PAKIET III
Dodano: 2016-06-15