Przetargi.pl
Dostawę artykułów biurowych oraz tonerów do kserokopiarek i materiałów eksploatacyjnych do faksów na potrzeby urzędu Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz ogłasza przetarg

  • Adres: 01-627 Warszawa, ul. Słowackiego 6/8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5601365 , fax. 022 5601367
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz
    ul. Słowackiego 6/8 6/8
    01-627 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5601365, fax. 022 5601367
    REGON: 01525966300186
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoliborz.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę artykułów biurowych oraz tonerów do kserokopiarek i materiałów eksploatacyjnych do faksów na potrzeby urzędu Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawę artykułów biurowych oraz tonerów do kserokopiarek i materiałów eksploatacyjnych do faksów na potrzeby urzędu Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 00,00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki: 1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a mianowicie: 1.1. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym; 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie ww. warunki udziału w postępowaniu mogą zostać spełnione przez Wykonawców łącznie. 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie ww. warunki udziału mogą zostać spełnione przez Wykonawców łącznie. 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, dokumenty i oświadczenia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (formularz wniosku dostępny jest na stronie: www.zoliborz.org.pl): 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do wniosku; W przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu. 2) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - tj.:aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 3) Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne 3.1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Części III pkt 2, ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 3.2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w Części III pkt. 3.1. ogłoszenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Złożenie większej liczby wniosków, spowoduje odrzucenie wszystkich wniosków złożonych przez danego Wykonawcę. Złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej oznacza akceptację warunków licytacji oraz postanowień umowy. 3. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej oraz wszelkie wymagane dokumenty muszą spełniać następujące wymogi: 1) powinny zostać sporządzone w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem. Wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę; 3) muszą być podpisane - za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej; 3) wszelkie poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) we wniosku muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę (-y) podpisującą(-e) wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej; 4) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej musi zostać załączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcja) do wniosku należy załączyć pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy; 5) w sytuacji, gdy informacje zawarte we wniosku stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, zaleca się ich wydzielenie w złożonym wniosku i oznaczenie klauzulą: (INFORMACJE STANOWIĄCE TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 ust. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (Dz. U. Z 2003 r., nr 153, poz. 1503 z późn. zm.); 6) jeżeli do wniosku zostaną dołączone nie wymagane przez Zamawiającego dokumenty, pisma, foldery itp. nie będą one brane pod uwagę przy ocenie spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców jak również przy wyborze oferty najkorzystniejszej, niezależnie od treści którą zawierają. Zaleca się ponumerowanie stron wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej wraz z załącznikami, oraz połączenie w sposób trwały wszystkich kart wniosku i załączników. Załączona do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej kopia wymaganego dokumentu musi być poświadczona za zgodność z oryginałem (podpis + pieczątka imienna) przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy podpisującego wniosek - z zastrzeżeniem pkt 3.4.). Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, w przypadku, gdy załączona do wniosku kopia zostanie uznana przez Zamawiającego za nieczytelną lub budzącą wątpliwości, co do jej prawdziwości. We wszystkich przypadkach, gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci, np.: nazwa firmy, siedziba lub czytelny podpis w przypadku pieczęci imiennej. Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie oznakowanej jako WNIOSEK oraz opatrzone nazwą przedmiotu zamówienia, a także pieczęcią firmową Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach