Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem ogłasza przetarg
- Adres: 34-500 Zakopane, ul. Bronisława Czecha 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 2012274 , fax. 18 2014906
- Data zamieszczenia: 2012-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
ul. Bronisława Czecha 1 1
34-500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. 18 2012274, fax. 18 2014906
REGON: 14273335600042 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cos.pl/bip/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę artykułów bieliźniarsko-pościelowych do internatu sportowego Zakopane - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów bieliźniarsko-pościelowych do internatu sportowego Zakopane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany i przedstawiony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395120004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od warunku wpłaty wadium, z uwagi na fakt, że wartość Zamówienia jest niższa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cos.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z dostarczeniem okryć oraz bielizny dla pacjentów
Dodano: 2015-07-15 - Dostawa okryć oraz bielizny dla pacjentów
Dodano: 2015-06-08 - Dostawy bielizny szpitalnej
Dodano: 2015-05-22 - Dostawa pościeli, nakryć - pledów oraz ręczników do pokoi hotelowych
Dodano: 2014-04-28 - Dostawa pościeli, nakryć - pledów oraz ręczników do pokoi hotelowych
Dodano: 2014-04-16 - Dostawa pościeli, nakryć - pledów oraz ręczników do pokoi hotelowych
Dodano: 2014-03-27 - 1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa pościeli szpitalnej, kołder i poduszek, bielizny dziecięcej i noworodkowej oraz materacy łóżkowych i pokrowców, dla Szpitala Wojewódzkiego im Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie przez okres 12 miesięcy.
Dodano: 2014-02-14 - Dostawa bielizny szpitalnej
Dodano: 2014-01-30 - dostawa okryć oraz odzieży dla pacjentów
Dodano: 2014-01-20 - Dostawa bielizny pościelowej i zabiegowej oraz odzieży dla pacjentów
Dodano: 2013-11-22