Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli ogłasza przetarg
- Adres: 14-200 Iława, ul. Niepodległości 13
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 649 01 10 , fax. 89 649 46 27
- Data zamieszczenia: 2011-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli
ul. Niepodległości 13 13
14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 649 01 10, fax. 89 649 46 27
REGON: 51035996000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umilawa.pl w zakładce zamówienia publiczne/zamówienia w innych jednostkach.,
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę art. biurowych dla Miejskiego Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Iławie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa art. biurowych dla Miejskiego Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Iławie (dalej zwany MZOSiP). 2.Dostawa obejmuje dostarczanie fabrycznie nowych towarów - szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w szczegółowym formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ - kalkulacja cenowa. 3.Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 30.19.00.00-7 Różny sprzęt i artykułu biurowe (papier ksero, teczki tekturowe, zeszyty, długopisy, gumki, flamastry, zakreślacze, markery itp.), 30.12.51.10-5 tusze i tonery. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy wraz z załącznikami. 5.Wykonawca dostarczy towar do siedziby MZOSiP w Iławie, osobami upoważnionymi do odbioru towaru jest Aneta Deka, Ewa Duńska. 6.Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostawy i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1)Gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2)Charakteru użytkowego (tożsamości, funkcji), 3)Charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4)Parametrów technicznych(wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, wydajność), 5)Parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 7.Tusze, tonery oraz pozostałe produkty oferowane przez Wykonawcę powinny być produktami nowymi (oryginalnymi). Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - za równoważne Zamawiający uznaje produkty fabrycznie nowe, nie regenerowane i nieposiadające żadnych elementów pochodzących z recyklingu, czy też elementów wcześniej używanych, czy modyfikowanych. Parametry techniczne i jakościowe równoważnych materiałów eksploatacyjnych winny być takie same lub lepsze, jak parametry odpowiadających im produktów oryginalnych. W szczególności zagwarantowana winna być nie gorsza jakość, pojemność, wydajność, która została przebadana zgodnie z normami do mierzenia wydajności tuszy i tonerów pozwalającymi porównać tusze i tonery różnych producentów do produktów oryginalnych (produkowanych przez producenta urządzenia) a mianowicie normami: zatwierdzonymi przez Organizację ISO (International Organization for Standarization) 1)nabojów do drukarek atramentowych (ISO/IEC 24711/24712), 2)kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych (ISO/EC 19798), 3)kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych ISO/IEC 19752 8.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego znaczeniu, jest obowiązany wykazać że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 9.Materiały eksploatacyjne do drukarek i kopiarek muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku bez śladu uszkodzenia, w oryginalnym opakowaniu producenta z widocznym na opakowaniu logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, opakowanie nie noszące znamion otwierania bez śladów uszkodzeń. 10.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem i na własny koszt przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego. Dostawa będzie możliwe w dni powszednie (od poniedziałku do piątku). Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem. 11.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu oraz zobowiązany jest w cenie oferty dostarczyć, wymienić towar na nowy, wolny od wad. 12.Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 3 - jeżeli przewiduje udział podwykonawców. Nie wykazanie podwykonawstwa przez Wykonawcę we wzorze nr 3, lub nie załączenie przedmiotowego oświadczenia do oferty oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia realizowany zostanie wyłącznie przez Wykonawcę bez udziału podwykonawców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust.2 ustawy Pzp zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umilawa.pl/w zakładce zamówienia publiczne/zamówienia publiczne w innych jednostkach
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy w 2016 roku artykułów biurowych dla Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Olsztynie oraz podległych mu Biur Powiatowych
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa artykułów papierniczo - biurowych ( CPV 30190000-7 sprzęt i artykuły biurowe) na potrzeby funkcjonowania Warmińsko - Mazurskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Olsztynie
Dodano: 2016-05-17 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa materiałów biurowych dla Gminy Miejskiej Kętrzyn, spółek komunalnych, instytucji kultury i jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Kętrzyn
Dodano: 2016-04-15 - DOSTAWA PAPIERU, MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH ORAZ SPRZĘTU BIUROWEGO NA RZECZ 24 WOG W GIŻYCKU.
Dodano: 2016-03-03 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-02-03 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Funduszu Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. w Działdowie
Dodano: 2016-01-13 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Funduszu Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. w Działdowie.
Dodano: 2016-01-13 - Dostawa materiałów biurowych do siedziby Rejonu w Ełku przy ulicy Kolonia 1.
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa sukcesywna artykułów biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2015-10-27