Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 01-211 Warszawa, Kasprzaka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 38 94 808, , fax. 22 38 94 922
- Data zamieszczenia: 2018-09-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Kasprzaka 17
01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 38 94 808, , fax. 22 38 94 922
REGON: 011035381 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę aparatu Kriostat na potrzeby Oddziału Patomorfologii Szpitala Wolskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż aparatu Kriostat. Szczegółowy opis parametrów urządzenia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Specyfikacja techniczno – eksploatacyjna. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zgodnie z Rozdz. 8 SIWZ Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium do dnia 05 października 2018 roku do godz. 09:00 w wysokości – 2 400,00 zł. (słownie: dwa tysiące, czterysta złotych). Forma wpłaty wadium: 1) Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu, płatne na konto pieniądzu, płatne na konto PKO BP S.A 81-303 Gdynia 21 1440 1101 0000 0000 0606 2539 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu według załącznika nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć w/w/ oświadczenia. 3.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnienia warunki udziału w postępowaniu według załącznika nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dopuszcza się łączne spełnianie warunków, a tym samym złożenie oświadczenia przez pełnomocnika Konsorcjum. 4. Oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 7 5.W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust.11. (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 6.Dokument (zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a PZP. 7. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres upełnomocnienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 8. Katalogi / foldery lub inne materiały/oświadczenia producenta– potwierdzające wszystkie wskazane w Specyfikacji techniczno – eksploatacyjnej parametry.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa 2 aparatów OCT na potrzeby poradni okulistycznych SPZOZ w Tarczynie
Dodano: 2024-07-22 - Dostawa aparatu USG ginekologicznego
Dodano: 2024-07-18 - Dostawa odczynników
Dodano: 2024-07-01 - Zakup sprzętu medycznego na potrzeby "RM-MEDITRANS"
Dodano: 2024-07-01 - Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
Dodano: 2024-06-27 - Zakup sprzętu medycznego dla nowo tworzonego Oddziału Chirurgii Naczyniowej w MSzS Sp. z o.o. w Radomiu - zakup urządzenia do mechanicznej, rotacyjnej aterektomii tętnic
Dodano: 2024-06-20 - ZP/CZD/082/24 DOSTAWA APARATU DO AUTOMATYCZNEJ EKSTRAKCJI KWASÓW NUKLEINOWYCH
Dodano: 2024-06-06 - Sukcesywna dostawa materiałów ortopedycznych wraz z nieodpłatnym użyczeniem konsoli shavera kostnego i 3 rękojeści kompatybilnych z ostrzami shavera oraz zakup optyki do artroskopii
Dodano: 2024-05-15 - Dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla Oddziału Otolaryngologicznego na okres 12 miesięcy
Dodano: 2024-05-09 - Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora w podziale na części
Dodano: 2024-04-16