Centrum Kształcenia Ustawicznego Samorządu Województwa Łódzkiego w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91029 Łódź, ul. Wielkopolska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 651 69 93 , fax. 42 651 41 65
- Data zamieszczenia: 2017-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Ustawicznego Samorządu Województwa Łódzkiego w Łodzi
ul. Wielkopolska
91029 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 651 69 93, fax. 42 651 41 65
REGON: 10115867400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cku-lodz.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę - doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w pięciu zawodach w ramach projektu „ Modernizacja pracowni zawodowych CKU SWŁ w Łodzi odpowiedzią na oczekiwania rynku pracy” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII. Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.4. Edukacja, Poddziałanie VII.4.1. Kształcenie zawodowe i ustawiczne. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa - doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w pięciu zawodach. Zadanie obejmuje zakup doposażenia pracowni kształcenia zawodowego w zawodach: higienistka stomatologiczna, protetyk słuchu, technik elektroradiolog, technik masażysta, technik usług kosmetycznych wraz z instalacją i szkoleniami.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w związku z tym każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część zamówienia traktuje się jako oddzielny przedmiot zmówienia, gdzie część stanowi: Część 1 - doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie protetyk słuchu wraz z instalacją - Mikromotor Część 2 – doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie protetyk słuchu wraz z instalacją i szkoleniami – Audiometr diagnostyczny Część 3 – doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie protetyk słuchu wraz z instalacją i szkoleniami – Audiometr impedacyjny Część 4 – doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie technik elektroradiolog wraz z instalacją i szkoleniami - Aparat rtg z zawieszeniem sufitowym (sprzęt szkoleniowy), radiologiczna stacja przeglądowa dla radiologii ogólnej Część 6 - doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie technik masażysta wraz z instalacją Część 7 - doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie technik usług kosmetycznych wraz z instalacją i szkoleniami Część 8 - doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie technik usług kosmetycznych wraz z instalacją i szkoleniami - Dermatoskop Część 9 - doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie higienistka stomatologiczna wraz z instalacją i szkoleniami – Unit stomatologiczny Część 10 - doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie higienistka stomatologiczna wraz z instalacją – fantom stomatologiczny leżącego pacjenta Dostawa, instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. W ramach zamówienia Wykonawca przeszkoli w siedzibie Zamawiającego nauczycieli w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia. Cykl szkoleń rozpocznie się w dniu dostawy i zakończy się wydaniem świadectw uczestnictwa dla każdego z uczestników szkolenia. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres zgodny z ofertą Wykonawcy od daty dostawy, instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przeglądów gwarancyjnych co 12 miesięcy, chyba że Producent zaleca częściej wraz z wymianą części zużywalnych, w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego. Po każdym przeglądzie Wykonawca będzie zobowiązany do wydania świadectwa sprawności. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagania dotyczące serwisu: • Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny • Możliwość zgłoszeń reklamacji i napraw : poniedziałek-piątek 8:00-15:00 • Forma zgłoszeń reklamacji i napraw: poczta, fax, poczta elektroniczna • Czas reakcji serwisu max. 72 godzin • Maksymalny czas usunięcia usterek i wykonania napraw nie może przekroczyć 7 dni roboczych od chwili przyjęcia zgłoszenia • Weryfikacja złożonej reklamacji poprzez telefon lub e-mail lub fax itp. w ciągu 24 godzin od jej wysłania przez Zamawiającego (sobota, niedziela, święta nie są wliczone w czas reakcji serwisu) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nowe urządzenie o nie gorszych parametrach po 3 naprawach gwarancyjnych w przypadku dalszego wadliwego działania ( z wyjątkiem uszkodzeń z winy użytkownika). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim w wersji papierowej ( a jeżeli będzie to możliwe w wersji elektronicznej) w dniu dostawy. Urządzenia winny być pozbawione kodów serwisowych i innych zabezpieczeń, które po upływie gwarancji utrudniałyby dostęp do urządzenia i jego serwisowanie. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia Opisu Oferowanych Dostaw – według wzoru określonego w Załączniku Nr 7a, 7b ,7c ,7d ,7f ,7g ,7h , 7i , 7j do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. Zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6a, 6b, 6c, 6d, 6f, 6g, 6h, 6i , 6j do SIWZ – w zależności od wybranej części zamówienia. b) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 i 4 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, e) Formularz Opis Oferowanych Dostaw sporządzony przez wykonawcę według Załącznika Nr 7a, 7b ,7c ,7d ,7f ,7g ,7h , 7i , 7j do SIWZ. f) zaakceptowany Wzór umowy dla danej części przedmiotu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- sprzedaż inwertera do tomografu komputerowego Revolution CT nr REVVX1800088CN
Dodano: 2024-05-14 - na dostawę kontrolera inwektora stacjonarnego, pojedynczego bezpiecznika i kolektora do tomografu komputerowego typ: Revolution CT o nr fabrycznym: REVX1800088CN wraz z montażem
Dodano: 2024-05-14 - sprzedaż inwertera do tomografu komputerowego Revolution CT nr REVVX1800088CN
Dodano: 2024-05-14 - Dostawy narzędzi chirurgicznych dla USK im. WAM - CSW w Łodzi
Dodano: 2024-04-23 - Dostawa aparatu do znieczuleń z monitorem dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2024-04-11 - 62/TP/ZP/D/2024 - Dostawa aparatury medycznej i sprzętu medycznego na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej – Centralny Szpital Weteranów w Łodzi
Dodano: 2024-03-29 - Dostawa aparatu USG wraz z wyposażeniem dla Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” w Łodzi al. Piłsudskiego 157
Dodano: 2024-03-21 - Dostawa aparatów medycznych wraz z wyposażeniem dla Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” w Łodzi al. Piłsudskiego 157
Dodano: 2024-03-20 - Dostawa sterylizatora parowego i myjni dezynfektora na potrzeby ZOZ w Łęczycy
Dodano: 2024-03-15 - Dostawa aparatów medycznych wraz z wyposażeniem dla Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” w Łodzi al. Piłsudskiego 157
Dodano: 2024-02-16