Przetargi.pl
DOSTAWĘ 15 KLIMATYZATORÓW - ŚWIĘTOKRZYSKI ODDZIAŁ REGIONALNY I 13 BIUR POWIATOWYCH

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 25-414 Kielce, ul. Warszawska 430
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3490900
  • Data zamieszczenia: 2011-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny
    ul. Warszawska 430 430
    25-414 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3490900
    REGON: 01061308300122
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWĘ 15 KLIMATYZATORÓW - ŚWIĘTOKRZYSKI ODDZIAŁ REGIONALNY I 13 BIUR POWIATOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż w terminie 30 dni od daty podpisania umowy 15 sztuk Klimatyzacji typu split inwenter w miejscach i wydajności chłodniczej określonych w załączniku nr 1 do wzoru umowy, w pomieszczeniach przedstawionych na schematach w załączniku nr 2 do wzoru umowy - w przypadku lokalizacji przy ul. Magazynowej 4 (pozycja 15) w zakres zamówienia wchodzi także demontaż i utylizacja 1 klimatyzatora obecnie zamontowanego. Wykonawca ma świadczyć usługę przeglądów konserwacyjnych w okresie 36 miesięcznej gwarancji. 2. Urządzenia winny spełniać poniższe warunki: a. posiadać filtr powietrza obiegowego b. zapewnić utrzymanie w pomieszczeniu zakresu temperatur od 22 do 28 oC; c. możliwość pracy (w trybie chłodzenia) przy temperaturze zewnętrznej od 5do +35 oC, w przypadku pozycji 15 od -15 oC do + 35 oC d. posiadać ekologiczny czynnik chłodniczy; e. powinny posiadać ruchome kierownice strumienia powietrza, opcję automatycznego kierowania powietrza nadmuchiwanego oraz możliwość łatwej w obsłudze regulacji temperatury z programowaniem za pomocą pilota bezprzewodowego; f. winny być objęte 36 miesięczną gwarancją producenta; g. jednostki zewnętrzne winny być montowane, zgodnie z dokumentacjami techniczno-ruchowymi dostarczonymi przez producenta urządzeń - sprężarki, wentylatory, zbiorniki oraz silniki elektryczne urządzeń powinny mieć trwale przymocowaną tabliczkę znamionową określającą: nazwę producenta, charakterystykę techniczną urządzenia, numer wyrobu i datę produkcji, znak kontroli technicznej. 3. Wykonana instalacja i dostarczone urządzenia winny być objęte 36 miesięczną gwarancją, 4. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii w ciągu 3 dni roboczych lub zapewnienia w tym terminie sprzętu zastępczego o nie gorszych parametrach. 5. Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację powykonawczą w wersji papierowej i elektronicznej w formacie odczytywanym przez program InteliCAD i AutoCAD 2000 (dwg, dxf). Dokumentacja powykonawcza winna zawierać usytuowanie jednostek wewnętrznych, zewnętrznych, przebieg przewodów czynnika chłodzącego, odprowadzenie skroplin oraz instalacji zasilania elektrycznego wraz ze schematami podłączenia. Dokumentacja powinna zostać uzgodniona z administratorem budynku (załącznik nr 1 do wzoru umowy) oraz zawierać opracowany bilans poboru mocy i zabezpieczeń elektrycznych. 6. Do odbioru końcowego należy przedstawić następujące dokumenty: a. projekt techniczny powykonawczy, b. protokoły wykonanych badań odbiorczych (pomiary rezystancji izolacji i zabezpieczeń przeciwporażeniowych), zakończone wynikiem pozytywnym, c. instrukcje obsługi i gwarancje klimatyzatorów,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397172003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Zgodnie z w art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę: - 2 000,00 złotych (słownie złotych: dwa tysiące zł 00/100gr.) Forma wniesienia wadium określona w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Wadium musi być wniesione przez wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert (data i godzina uznania rachunku Zamawiającego). 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto zamawiającego (moment uznania konta zamawiającego). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych: - Nazwa banku i nr konta zamawiającego: BGŻ OR Kielce, 88203000451110000000438610 - Nazwa i adres zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny ul. Warszawska 430 25 - 414 Kielce - Tytuł wpłaty: Wadium - DOSTAWA 15 KLIMATYZATORÓW - ŚWIĘTOKRZYSKI ODDZIAŁ REGIONALNY I 13 BIUR POWIATOWYCH.. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy (pkt 11 niniejszego rozdziału). 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w następujących przypadkach: a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach