Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO,BIUROWEGO I OPROGRAMOWANIA DLA POTRZEB URZĘDU MIEJSKIEGO W GŁOGOWIE W 2009 r.

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 076 7265437
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437
    REGON: 39064729700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.sbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO,BIUROWEGO I OPROGRAMOWANIA DLA POTRZEB URZĘDU MIEJSKIEGO W GŁOGOWIE W 2009 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: KOMPUTERY, NOTEBOOKI, , MONITORY LCD, PROJEKTORY,TABLICE MULTIMEDIALNE AKCESORIA KOMPUTEROWE, OPROGRAMOWANIE /SERWER/SKANER opis szczegółowy parametrów technicznych zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ/ CPV: 30.21.40.00-2 ; 30.21.31.00-6 ; 30.23.74.60-1;33.45.21.00-4;30.23.74.10-6; 30.21.61.10-0; 30.24.00.00-3; 30.23.60.00-2. 1) Komputer stacjonarny typ 1 27 szt. 2) Komputer stacjonarny typ 2 3 szt. 3) Komputer stacjonarny typ 3 1 szt. 4) Terminal graficzny 1 szt. 5) Notebook typ 1 3 szt. 6) Notebook typ 2 2 szt. 7) Notebook typ 3 2 szt. 8) Notebook typ 4 8 szt. 9) Notebook typ 5 2 szt. 10) Monitory LCD typ 1 24 szt. 11) Monitory LCD typ 2 7 szt. 12) Projektor multimedialny typ 1 1 szt. 13) Projektor multimedialny typ 2 2 szt. 14) Skaner wielkoformatowy A3 1 szt. 15) Tablica multimedialna typ 1 1 szt. 16) Tablica multimedialna typ 2 3 szt. 17) Serwer 1 szt. 18) Dysk 146 GB 15k U320 SCSI Hot Plug z ramką 4 szt. 19) Dysk 146 GB 15k U320 SCSI Hot Plug 2 szt. 20) Moduł do switcha HP ProCurve serii 5300xl 2 szt. 21) Klawiatura PS2 10 szt. 22) Mysz PS2 laser 10 szt. 23) Windows Server Enterprise PL 1 szt. 24) MS Office 2007 Professional PL- wersja edukacyjna 6 szt. 25) NOD32 BE SUITE PL 70 szt. 26) SonicWALL Comprehensive Gateway Security Suite for PRO 3060/4060 1 szt. 27) SonicWALL Comprehensive Gateway Security Suite for TZ 180 Series 10 and 25 Node 1 szt. Część 2: DRUKARKI , URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNE, NISZCZARKI DOKUMENTÓW/ opis szczegółowy parametrów technicznych zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ/ CPV: 30.23.21.10-8 ; 30.19.14.00-8; 30.23.21.50-0; 1 Urządzenie wielofunkcyjne z dodatkowym tonerem typ1 szt.1 2 Drukarka laserowa typ 1 szt.2 3 Drukarka atramentowa szt.2 4 Niszczarki dokumentów szt.5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000,00 złotych, słownie: pięć tysięcy złotych. część I.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24, ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Wykonali w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia., z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykonanie dostaw w zakresie porównywalnym z dostawą będącą przedmiotem zamówienia o wartości: dla części I co najmniej 50.000,00 zł. brutto, dla części II co najmniej 15.000,00 zł. brutto. Do wykazu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 i 5 do niniejszej SIWZ Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.(Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 4 i 5). Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w niniejszej SIWZ będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy ( Zał. Nr 1) wraz z wypełnionymi załącznikami ,zał. nr 4 i 5. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy ( Zał. Nr 2). 5. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy ( Zał. Nr 3). 6. Deklaracje CE na oferowany elektroniczny sprzęt dot.części I i II 7. Certyfikat ISO 9001 producenta na komputery stacjonarne. 8. Wykaz wykonanych dostaw (Zał. Nr 6 ). 9. Dokumentacja techniczna oferowanego sprzętu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach