Przetargi.pl
DOSTAWA NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH I PIWA

Pałac Lubostroń ogłasza przetarg

  • Adres: 89-210 Łabiszyn, Lubostroń 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3844623 , fax. 052 3844623
  • Data zamieszczenia: 2011-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pałac Lubostroń
    Lubostroń 1 1
    89-210 Łabiszyn, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3844623, fax. 052 3844623
    REGON: 09254732700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.palac-lubostron.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojewódzka Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH I PIWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa napojów alkoholowych i piwa. 2. Szczegółowy zakres zamówienia w formularzu ofertowym. 3. Kody CPV: Część I :Napoje alkoholowe 15910000-0 Destylowane napoje alkoholowe 15911100-8 Wódki 15911200-9 Likiery 15930000-6 Wina 15931100-4 Wina musujące 15931200-5 Wina stołowe 15942000-3 Wina owocowe 15951000-9 Wermut Część II : Piwo 15960000-5 Piwo słodowe 15961000-2 Piwo 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: Zamawiający wymaga towarów spełniających polskie normy oraz z aktualnymi terminami przydatności do spożycia. Produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 2 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę produktów muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Zamówienie będzie realizowane w terminie 2 dni od złożenia zamówienia telefonicznego lub bezpośrednio u przedstawiciela handlowego. Wykonawca zobowiązany jest do: a) sukcesywnego dostarczania PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w uzgodnionych przez Zamawiającego dniach i godzinach, b) dostarczania towarów do magazynu w siedzibie Zamawiającego, transportem na własny koszt i ryzyko, c) dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczanego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego, d) dołączania do każdej dostawy faktury VAT, z wyszczególnieniem produktów, ich ilości, ceny jednostkowej, kwoty VAT i kwoty brutto, e) terminowego dostarczania zamówionych towarów. W przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę towarów w terminie, Zamawiającemu przysługuje prawo zakupu danego towaru u innego podmiotu i obciążenia Wykonawcy różnicą między ceną zakupu u innego podmiotu, a ceną wynikającą z umowy - w takim przypadku Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru dostarczonego po terminie. Zamawiający składać będzie cząstkowe zamówienia telefonicznie lub faxem, wynikające z bieżącego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia lub zwiększenia ilościowego dostaw towarów wyszczególnionych w FORMULARZU OFERTOWYM - załączniku nr 1 do obiektywnie istniejących potrzeb. Zamawiający ma prawo do odstąpienia od dostawy niektórych produktów na rzecz innych produktów wymienionych w FORMULARZU OFERTOWYM - załączniku nr 1 z zastrzeżeniem, że zmiana asortymentu w poszczególnych pozycjach nie może przekroczyć 20% ich wartości ilościowej wskazanej w umowie. Ostateczna wartość dostaw wynikać będzie z faktycznej ilości dostarczonego PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, według cen zawartych w FORMULARZU OFERTOWYM - załączniku nr 1 Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Należność za dostarczone towary regulowana będzie przelewem na konto Wykonawcy w ciągu 21dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 159111008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: palac-lubostron.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną