Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego ogłasza przetarg
- Adres: 50-556 Wrocław, Borowska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 734 24 77, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Borowska 213
50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 734 24 77, , fax. -
REGON: 28901200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa żywności w pakietach 1-30, dla Działu Żywienia USK ( lokalizacja Brochów) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa żywności w pakietach 1-30, dla Działu Żywienia USK ( lokalizacja Brochów); 30 zadań ( pakietów) szczegółowo opisanych w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 962,84 PLN (słownie: pięć tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt dwa 84/100 zł) przed upływem terminu składania ofert. Dla poszczególnych zadań: Lp. Numer zadania Wartość wadium 1. Pakiet nr 1 110,53 2. Pakiet nr 2 234,84 3. Pakiet nr 3 48,16 4. Pakiet nr 4 8,80 5. Pakiet nr 5 2,52 6. Pakiet nr 6 49,76 7. Pakiet nr 7 349,88 8. Pakiet nr 8 189,06 9. Pakiet nr 9 31,37 10. Pakiet nr 10 3,30 11. Pakiet nr 11 121,54 12. Pakiet nr 12 5,33 13. Pakiet nr 13 0,79 14. Pakiet nr 14 13,00 15. Pakiet nr 15 12,00 16. Pakiet nr 16 12,06 17. Pakiet nr 17 208,36 18. Pakiet nr 18 414,44 19. Pakiet nr 19 37,69 20. Pakiet nr 20 607,36 21. Pakiet nr 21 138,41 22. Pakiet nr 22 844,05 23. Pakiet nr 23 262,06 24. Pakiet nr 24 542,30 25. Pakiet nr 25 384,60 26. Pakiet nr 26 308,15 27. Pakiet nr 27 90,18 28. Pakiet nr 28 49,39 29. Pakiet nr 29 610,96 30. Pakiet nr 30 271,95 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Bank Gospodarstwa Krajowego nr rachunku 26 1130 1033 0018 8007 3520 0010, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu DZP.242.108.2020 ”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu – dokumenty potwierdzające wniesienie wadium powinny zostać załączone do oferty w postaci elektronicznej w formie oryginału dokumentu wadialnego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu). 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty; 2) Formularz cenowy w formacie xls – nazwa pliku: nazwa firmy_numer postępowania; 3) oświadczenia wymienione (Załącznik nr 3 i 5); 4) Dowód wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby MOPS na II kwartał 2024r.
Dodano: 2024-04-18 - Dostawa artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu
Dodano: 2024-04-17 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 im. Jana Wyżykowskiego w Polkowicach od lutego do grudnia 2024 roku”
Dodano: 2024-02-28 - „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Męcince”
Dodano: 2024-02-28 - Sukcesywna różnych artykułów spożywczych dla stołówki Przedszkola Miejskiego w Bierutowie w roku 2024
Dodano: 2024-02-04 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Marii Skłodowskiej Curie w Polkowicach od stycznia do grudnia 2024 roku”
Dodano: 2024-01-28 - 1/ZSP/D/2023 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 18 we Wrocławiu – pakiety.
Dodano: 2024-01-17 - Dostawa żywności dla Zespołu Placówek Opiekuńczo- Wychowawczych „Dziecięcy Dom” przy ul. Parkowej 2, we Wrocławiu z podziałem na zadania
Dodano: 2024-01-08 - Dostawy artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 8 w Lubinie.
Dodano: 2023-12-29 - Sukcesywna różnych artykułów spożywczych dla stołówki Przedszkola Miejskiego w Bierutowie w roku 2024
Dodano: 2023-12-23