Przetargi.pl
Dostawa żywności w 2018 roku

Dom Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 27-100 Iłża, ul. Krzyżanowice
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-48 6163746 w. 103 , fax. 0-48 6163746
  • Data zamieszczenia: 2017-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
    ul. Krzyżanowice 217
    27-100 Iłża, woj. mazowieckie
    tel. 0-48 6163746 w. 103, fax. 0-48 6163746
    REGON: 29523100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dompomocy.kki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa żywności w 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do magazynu w Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach w 2018 roku zgodnie z załącznikiem cenowym na poszczególne zadania dostawy. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać jakościowo szczegółowym normom handlowym i ogólnej normie handlowej określonych obowiązujących przepisach prawa. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzach asortymentowo-cenowe będą integralną częścią SIWZ zawierającą wykaz asortymentu i ilości produktów żywnościowych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych . Zamawiający dopuszcza zastosowania produktów równoważnych tzn. nie gorszych w zakresie składu surowcowego niż produkty wskazane w opisie przedmiotu zamówienia . Za ofertę równoważną uzna taką, w której wykonawca oferuje artykuły o tożsamej zawartości składników oraz porównywalnych wartościach odżywczych i energetycznych do tych , które zostały sprecyzowane w poszczególnych załącznikach, do przedmiotem zamówienia oznaczone innym znakiem towarowym patentem lub pochodzeniem. Muszą to być artykuły odpowiadające pod względem nor i jakości artykułom wskazanym przez Zamawiającego w opisie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia także posiadające nie gorsze cechy jakościowe w zakresie wydajności ora z zbliżone walory smakowe. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje transport oraz wyładunek asortymentu do miejsca przeznaczenia tj magazyn Zamawiającego. 4. Przedmiot dostawy: Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na n/w zadania / części: -Zadanie Nr 1- dostawa art. mleczarskich, CPV 15500000-3 -Zadanie Nr 2- dostawa pieczywa, CPV 15811000-6 -Zadanie Nr 3- dostawa jaj świeżych, CPV 03142500-3 -Zadanie Nr 4- dostawa art. rybnych, CPV 15200000-0 -Zadanie Nr 7- dostawa mrożonek , CPV 15300000-1 -Zadanie Nr 8- dostawa drobiu, mięs i wędlin, CPV 15100000-9 -Zadanie Nr 9- dostawa warzyw CPV 15300000-1 - Zadanie Nr 10 – dostawa art. spożywczych CPV 15800000-6 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegające na rozszerzeniu dostawy. Opis części zamówienia: Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadanie , wspólny słownik zamówień CPV : 15.00.00.00-8 Jeden wykonawca może złożyć oferty maksymalnie na 2 zadania. Zamawiający w związku ze zmieniającą się w ciągu roku liczbą osób żywionych zastrzega sobie prawo zmniejszenia o max 15% ilości towarów stanowiących przedmiot dostawy wynikających z załączników stanowiących przedmiot dostawy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia związane ze zmniejszeniem ilości przedmiotu dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. Oferent przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium i dla poszczególnych zadań w następujących kwotach tj.: 1) -Zadanie Nr 1- dostawa art. mleczarskich - 660,00 - PLN 2) -Zadanie Nr 2- dostawa pieczywa - 1100,00 - PLN 3) -Zadanie Nr 3- dostawa jaj świeżych - 400,00 - PLN 4) -Zadanie Nr 4- dostawa art. rybnych - 600,00 - PLN 5) -Zadanie Nr 7- dostawa mrożonek - 190,00,- PLN 6) -Zadanie Nr 8- dostawa mięs i wędlin - 490,00 - PLN 7) -Zadanie Nr 9- dostawa warzyw - 1600,00 - PLN 8) - Zadanie Nr 10 – dostawa artykułów spożywczych - 1500,00 - PLN Forma i zasady wnoszenia i zwrotu wadium z zastosowaniem art. 45 i 46 Ustawy Pzp. Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty. tj. do dnia 18.12.2017r. do godz. 09:00. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na konto: Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach Nr konta 23 9129 0001 0000 0000 0954 0004 Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu dokonanego przez Wykonawcę jest niewystarczające do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium – w przypadku braku wpływu wadium na rachunek bankowy zamawiającego – zamawiający uzna iż oferta nie jest zabezpieczona wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu : a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy- według wzoru stanowiącego załącznik-1 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu - według wzoru stanowiącego załącznik -2 do SIWZ, c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia SIWZ - według wzoru stanowiącego załącznik-3 do SIWZ, do złożenia którego Wykonawca zostanie wezwany na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy, jeżeli w oświadczeniu powoła się na zasoby tych podmiotów. d) potwierdzenie wpłaty wadium Załączniki nr 1 i 2 oraz potwierdzenie wpłaty wadium należy złożyć wraz z formularzem ofertowym do upływu terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach