Przetargi.pl
„Dostawa żywności sypkiej do jednostek Sanatoria Dolnośląskie Sp. z o.o.”

Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-351 Sokołowsko, ul. Parkowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 458 240 , fax. 748 458 237
  • Data zamieszczenia: 2019-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
    ul. Parkowa 3
    58-351 Sokołowsko, woj. dolnośląskie
    tel. 748 458 240, fax. 748 458 237
    REGON: 89031444000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa żywności sypkiej do jednostek Sanatoria Dolnośląskie Sp. z o.o.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dostawa żywności sypkiej do jednostek Sanatoria Dolnośląskie Sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt, zgodnie z wykazem asortymentu – mrożonek, wskazanego w załączniku nr 4 dla zadania nr 01, 02, 03, 04 i 05załaczonego do niniejszej SIWZ. 1. Oferowane produkty muszą być świeże i zdatne do spożycia oraz spełniające wymogi i wytworzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: • Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie Żywności i Żywienia (tj. Dz. U. 2018.poz. 1541. ze zm.), • Ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz.U.2018.2164 t.j. ze zm.),Zgodnie z polskimi normami. 2. Oferowane produkty muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej. Produkty bez oznak nienależytego przechowywania, bez przebarwień i oznak zepsucia. 3. Na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi: a) nazwa oraz adres dostawcy lub producenta, b) nazwa oraz rodzaj produktu, c) termin przydatności do spożycia (dzień, miesiąc, rok), d) masa netto, e) warunki przechowywania, f) wykaz składników wg udziału surowców. g) wykaz alergenów UWAGA – do warzyw Wykonawca dostarczał będzie handlowy dokument identyfikacyjny HDI. 4. Wykonawca zapewnia środek transportu do realizacji dostaw żywności sypkiej, który jest przystosowany do przewozu żywności (art. spożywczych). Pojazd musi być wyposażony w pojemniki transportowe, plastikowe, powinny być przeznaczone tylko do jednego asortymentu, bez uszkodzeń mechanicznych, bez obcych zapachów, dopuszczone do kontaktu z żywnością, zapewniające zachowanie właściwej jakości artykułów w czasie transportu. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za skutki ewentualnych kontroli ze strony Zamawiającego lub uprawnionych organów/podmiotów. Transport produktów i związane z tym koszty, w tym koszty opakowania, załadunku i rozładunku ponosi Wykonawca. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał posiadanie min. 1 środka transportu spełniającego powyższy opis. Wykonawca winien wykazać pojazd dostosowany do zadania na które składa ofertę - dokument potwierdzający dostosowanie samochodu do rodzaju przewożonej żywności zgodnie z wymogami – załącznik nr 7. 5. Całkowita wielkość (wartość) zamówienia uzależniona będzie od ilości pacjentów i faktycznych wymagań Zamawiającego. 6. Wykonawca dostarczać będzie produkty transportem własnym - na własny koszt i ryzyko, od poniedziałku do piątku (w każdy dzień) bezpośrednio do: a) Zadanie nr 01 - Dolnośląski Ośrodek Opieki Międzypokoleniowej w Sokołowsku „Biały Orzeł” Sokołowsko ul. Parkowa 5, 58-351 Sokołowsko b) Zadanie nr 02 - Specjalistyczny Szpital Chorób Płuc, Rościszów 11, 58-250 Pieszyce c) Zadanie nr 03 - Szpital Rehabilitacyjny Hematologiczny dla Dzieci "ORLIK", ul. Bukowina 1, 57-350 Kudowa-Zdrój d) Zadanie nr 04 - Sanatorium Uzdrowiskowego "ZIMOWIT”, ul. Chopina 3, 57-340 Duszniki-Zdrój e) Zadanie nr 05 - Sanatorium Uzdrowiskowe „Azalia” ul. Ofiar Katynia 3-5, 58-310 Szczawno Zdrój; 8. Szczegółowe zasady podpisania, realizacji umowy oraz jej zakończenia zawarte są w załączonym wzorze umowy - załącznik nr 3, a ponadto Zamawiający informuje, że: a) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ jest integralną jej częścią i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. b) Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 94 ustawy pzp, z zastrzeżeniem art. 183, w terminie: nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób – w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8., c) Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminów, o których mowa w ust. 1, jeżeli: w postępowaniu o udzielenie zamówienia w przypadku trybu przetargu nieograniczonego złożono tylko jedną ofertę, d) Zgodnie z art. 85 ust. 2 u Pzp, zamawiający sam może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do wykonawcy o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy niż 60 dni. e) Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ponownego badania i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o którym mowa w art. 93 ust. 1 u Pzp. f) Podpisanie umowy w siedzibie Zamawiającego lub listownie, poprzez przesłanie i odesłanie podpisanych egzemplarzy umowy. g) Zamawiający może żądać przed podpisaniem umowy z Wykonawcami ubiegającymi się o udzielenie zamówienia wspólnie, których oferta została wybrana, przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców (art. 23 ust 4 w/w/ ustawy). 9. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: a) zmiany produktu, cech lub elementów składowych produktu na elementy o parametrach i cechach nie gorszych i cenie nie wyższej w przypadkach korzystnych dla zamawiającego np. ze względu na zastosowanie rozwiązań nowszych, lepszych składników itd., w tym także możliwość zmiany opakowań oferowanych produktów na opakowania o innych pojemnościach, b) zmiany terminu wykonania zamówienia ze względu na organizacyjną działalność Zamawiającego lub inne nie dające się przewidzieć przyczyny o charakterze obiektywnym, w tym wydłużenia terminu wykonania zamówienia w przypadku nie wyczerpania przez Zamawiającego całości asortymentu objętego umową, c) ceny towaru brutto, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących stawek podatku VAT, d) miejsca dostawy produktu w przypadku zmiany adresu obiektu, e) sposobu rozliczania w zakresie np. sposobu wystawiania faktur VAT za wykonane dostawy. 2a Zmiany umowy wprowadzane są zgodnie zgodne z regulacją art. 144 u Pzp: 2b Każda zmiana wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 10. UWAGA – Zamawiający starał się opisać przedmiot zamówienia w sposób najbardziej zrozumiały dla Wykonawcy. Ewentualnie użyte nazwy własne obrazują jedynie rozwiązania, wyznaczając cechy elementów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15200000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: dla Zadania nr 01: 200,00 zł dla Zadania nr 02: 200,00 zł dla Zadania nr 03: 200,00 zł dla Zadania nr 04: 200,00 zł dla Zadania nr 05: 200,00 zł 2. Wadium może być wniesione w sposób przewidziany w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – 50 1090 2314 0000 0001 0048 5026 z zaznaczeniem na przelewie: Nr ZP / 82 / 2019 pn.: „Dostawa żywności sypkiej do jednostek Sanatoria Dolnośląskie Sp. z o.o. – Zadanie nr …..*” (* w miejsce wykropkowane należy wpisać nr Zadania, na które Wykonawca wpłaca wadium) 3. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Art. 46 ust. 4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Art. 46 ust. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach