Żłobek Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 41-219 Sosnowiec, Bolesława Prusa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 263 34 01 , fax. 32 263 61 71
- Data zamieszczenia: 2018-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Żłobek Miejski
Bolesława Prusa 253a
41-219 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 32 263 34 01, fax. 32 263 61 71
REGON: 27281218700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlobekmiejski.sosnowiec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W SOSNOWCU - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy w 2019 roku wraz z transportem artykułów żywnościowych zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia do siedziby 6-ciu Oddziałów żłobka Miejskiego w Sosnowcu:Oddział Nr 1 Sosnowiec 41-208 ul. Wojska Polskiego 19, Oddział Nr 2 Sosnowiec 41-200 ul. Jagiellońska, 13f, Oddział Nr 3 Sosnowiec 41-219 ul. Białostocka 17, Oddział Nr 4 Sosnowiec 41-214 ul. Staropogońska 64a, Oddział Nr 5 Sosnowiec 41-219 ul. Bolesława Prusa 253a, Oddział Nr 6 Sosnowiec 41-216 ul. Czołgistów 5. postępowanie będzie prowadzone z podziałem na 8 pakietów (części) zamówienia według asortymentów, tj.: Pakiet nr 1 – Nabiał i produkty mleczne - formularz cenowy załącznik nr 2.1 do SIWZ, Pakiet nr 2 – Mięso i wędliny - formularz cenowy załącznik nr 2.2 do SIWZ, Pakiet nr 3 – Mrożonki - formularz cenowy załącznik nr 2.3 do SIWZ, Pakiet nr 4 – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie - formularz cenowy załącznik nr 2.4 do SIWZ, Pakiet nr 5 – Jaja konsumpcyjne - formularz cenowy załącznik nr 2.5 do SIWZ, Pakiet nr 6 – Warzywa i owoce - formularz cenowy załącznik nr 2.6 do SIWZ, Pakiet nr 7– Ryby - formularz cenowy załącznik nr 2.7 do SIWZ, Pakiet nr 8 – Artykuły ogólnospożywcze - formularz cenowy załącznik nr 2.8 do SIWZ. Dostawy następować będą na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia, którego dokona pracownik upoważniony przez Zamawiającego (intendent) w terminie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta, złożona do upływu terminu składania ofert musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową netto i brutto ( cyfrowo i słownie), zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; 2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy dla oferowanego Pakietu ( części)- wg Załącznika od Nr 2.1 do Nr 2.8 do SIWZ; 3) Oświadczenia wymienione w rozdziale VIII w niniejszej SIWZ –wg wzoru Załącznik Nr 3a i 3b; 4) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałania, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo – forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie; 6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 ustawy PZP wg wzoru Załącznik nr 4. Wraz z złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy artykułów spożywczych
Dodano: 2024-06-04 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Ośrodka Leczniczo – Rehabilitacyjnego „Pałac Kamieniec” sp. z o.o. w roku 2024
Dodano: 2024-05-04 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Blachowni.
Dodano: 2024-04-04 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni Zespołu Miejskich Przedszkoli nr 1 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2024-02-22 - Dostawa artykułów żywnościowych – 6 części
Dodano: 2024-02-22 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego nr 11 w Czechowicach-Dziedzicach w 2024 r.
Dodano: 2024-02-21 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego im. Jana Pawła II w Rudzicy w 2024 r.
Dodano: 2024-02-20 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno- Przedszkolnego im. T. Kościuszki w Jasienicy w 2024r.
Dodano: 2024-02-15 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych: produkty spożywcze, przyprawy, jaja do Zespołu Szkól Ogólnokształcących w Gliwicach w 2024 r.
Dodano: 2024-02-15 - Sukcesywną dostawę artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego im. Wandy Chotomskiej w Woli
Dodano: 2024-02-11