Przetargi.pl
Dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej im. Św. Brata Alberta w Narolu w 2024 r.

GMINNE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W NAROLU ogłasza przetarg

  • Adres: 37-610 Narol, ul. Rynek 2B/2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINNE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W NAROLU
    ul. Rynek 2B/2
    37-610 Narol, woj. podkarpackie
    REGON: 650185275
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej im. Św. Brata Alberta w Narolu w 2024 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, wędlin w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SWZ – OPZ dla cz. 12. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku zgodnie z harmonogramem dostaw stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu zamówienia. Sprzedawca w takim przypadku nie będzie dochodził od Kupujący z tego tytułu żadnych roszczeń, przy czym Kupujący gwarantuje realizację dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, na poziomie nie niższym niż 70%.5. Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawcaw przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 2 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SWZ – OPZ dla cz. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku zgodnie z harmonogramem dostaw stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu zamówienia. Sprzedawca w takim przypadku nie będzie dochodził od Kupujący z tego tytułu żadnych roszczeń, przy czym Kupujący gwarantuje realizację dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, na poziomie nie niższym niż 70%.4. Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawcaw przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 2 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżego pieczywa i wyrobów piekarskich w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SWZ – OPZ dla cz. 3.2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku zgodnie z harmonogramem dostaw stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu zamówienia. Sprzedawca w takim przypadku nie będzie dochodził od Kupujący z tego tytułu żadnych roszczeń, przy czym Kupujący gwarantuje realizację dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, na poziomie nie niższym niż 70%.4. Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawcaw przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 2 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i mrożonek w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SWZ – OPZ dla cz. 4.2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku zgodnie z harmonogramem dostaw stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu zamówienia. Sprzedawca w takim przypadku nie będzie dochodził od Kupujący z tego tytułu żadnych roszczeń, przy czym Kupujący gwarantuje realizację dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, na poziomie nie niższym niż 70%.4. Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawcaw przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 2 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SWZ – OPZ dla cz. 52. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku zgodnie z harmonogramem dostaw stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu zamówienia. Sprzedawca w takim przypadku nie będzie dochodził od Kupujący z tego tytułu żadnych roszczeń, przy czym Kupujący gwarantuje realizację dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, na poziomie nie niższym niż 70%.4. Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawcaw przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 2 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw i produktów owocowo - warzywnych i jaj w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SWZ – OPZ dla cz. 6.2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku zgodnie z harmonogramem dostaw stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu zamówienia. Sprzedawca w takim przypadku nie będzie dochodził od Kupujący z tego tytułu żadnych roszczeń, przy czym Kupujący gwarantuje realizację dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, na poziomie nie niższym niż 70%.4. Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawcaw przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 2 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych oraz świeżych jajek i miodu w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SWZ – OPZ dla cz. 72. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku zgodnie z harmonogramem dostaw stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu zamówienia. Sprzedawca w takim przypadku nie będzie dochodził od Kupujący z tego tytułu żadnych roszczeń, przy czym Kupujący gwarantuje realizację dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, na poziomie nie niższym niż 70%.5. Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawcaw przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 2 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach