Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg
- Adres: 35-064 Rzeszów, Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 754 636 , fax. 178 754 634
- Data zamieszczenia: 2021-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1
35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 754 636, fax. 178 754 634
REGON: 65061400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.erzeszow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa żywności do stołówki SP nr 3 w Rzeszowie w 2021 r. (7 części) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do stołówki SP nr 3 w Rzeszowie w 2021 r. (7 części). Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:30 do 9:00. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) 3 dni robocze od złożenia zamówienia przez Zamawiającego składanego pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy musi być zaoferowany w pełnych dniach. Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia). Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 2 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części: 1) Opis, zakres i przedmiot części: Część 1 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, wędliny Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, wędlin w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SIWZ – OPZ dla cz.1 Część 2 Produkty mleczarskie Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i nabiału w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SIWZ – OPZ dla cz.2 Część 3 Pieczywo Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżego pieczywa w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SIWZ – OPZ dla cz.3 Część 4 Ryby i mrożonki Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i mrożonek w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SIWZ – OPZ dla cz.4 Część 5 Wyroby garmażeryjne Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych w ilości i o jakości wskazanej w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SIWZ – OPZ dla cz.5 Część 6 Owoce i warzywa Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw dobrej jakości w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SIWZ – OPZ dla cz.6 Część 7 Pozostałe (różne) produkty ogólnospożywcze oraz jaja, miód i inne Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych oraz świeżych jajek i miodu w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SIWZ – OPZ dla cz.7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części od 1 do 7 stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ dostępny w oddzielnych plikach tj.:OPZ dla cz. 1, OPZ dla cz. 2, OPZ dla cz. 3, OPZ dla cz. 4, OPZ dla cz. 5, OPZ dla cz. 6, OPZ dla cz. 7 2) wzór umowy – załącznik nr 2 do SIWZ (wspólny dla wszystkich części). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Dębicy w okresie od 1 lipca do 31 grudnia 2024 r.
Dodano: 2024-06-30 - Zakup i sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. Józefa Żurawia w Brzózie Królewskiej w II połowie 2024 roku z podziałem na części
Dodano: 2024-06-27 - Zakup i sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. Józefa Żurawia w Brzózie Królewskiej w II połowie 2024 roku z podziałem na części
Dodano: 2024-06-12 - Dostawa artykułów żywnościowych dla Samorządowego Przedszkola Krasnala Hałabały w Wielopolu Skrzyńskim w II półroczu 2024 roku
Dodano: 2024-05-24 - "DOSTAWY ARTYKUŁÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH ORAZ MROŻONEK DO ZAKŁADU KARNEGO W UHERCACH MINERALNYCH"
Dodano: 2024-04-12 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2024-03-11 - Dostawa artykułów spożywczych i mięsnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
Dodano: 2024-03-07 - Dostawa artykułów spożywczych 2023/2024
Dodano: 2024-03-06 - Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Zespołu Placówek Oświatowo – Wychowawczych w Jarosławiu
Dodano: 2024-03-04 - Dostawa artykułów żywnościowych dla Samorządowego Przedszkola Krasnala Hałabały w Wielopolu Skrzyńskim w I półroczu 2024 roku
Dodano: 2024-02-02