Przetargi.pl
Dostawa żwiru i kruszywa na potrzeby Gminy Łochów

Gmina Łochów ogłasza przetarg

  • Adres: 07-130 Łochów, Al. Pokoju
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 437 800 , fax. 256 437 880
  • Data zamieszczenia: 2020-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łochów
    Al. Pokoju 75
    07-130 Łochów, woj. mazowieckie
    tel. 256 437 800, fax. 256 437 880
    REGON: 71158209000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminalochow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa żwiru i kruszywa na potrzeby Gminy Łochów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa żwiru i kruszywa wraz z mechanicznym rozplantowaniem przeznaczona na bieżące remonty dróg i ulic gminnych o nawierzchni nieutwardzonej na terenie Gminy Łochów w roku 2020. 2. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż, załadunek, ważenie, transport, rozładunek i mechaniczne rozplantowanie żwiru o frakcji 0-50 mm lub kruszywa łamanego 0-31,5 mm w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zachowując jednolitą grubość, szerokość, równość nawierzchni oraz równe krawędzie. 3. Szacunkowe zapotrzebowanie na zakup przedmiotu zamówienia w okresie realizacji zamówienia wynosi: 1) żwir o frakcji 0-50 mm – w ilości około 3.000 ton; 2) kruszywo łamane 0-31,5 mm – w ilości około 1.500 ton. 4. Ilości wskazane w Rozdziale III ust. 3 SIWZ zostały oszacowane na podstawie dotychczasowego zapotrzebowania na dany asortyment i służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia. Rzeczywiste ilości żwiru i kruszywa będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia. 5. Zamawiający nie gwarantuje, że podane szacunkowe ilości zostaną osiągnięte w okresie realizacji zamówienia i zastrzega sobie prawo do zmiany ilości danego asortymentu w każdym czasie. 6. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie w dostawach częściowych na podstawie jednostronnych dyspozycji Zamawiającego składanych telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej określających rodzaj i ilość asortymentu oraz miejsce dostawy i mechanicznego rozplantowania. 7. Zamawiający wskazuje, że termin dostawy częściowej stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z zapisami Rozdziału XV SIWZ. 8. Żwir oraz kruszywo muszą odpowiadać wymaganiom Polskich Norm oraz posiadać odpowiednie certyfikaty, świadectwa lub deklaracje zgodności. 9. Wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w sposób określony we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 10. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego: BS Łochów, nr rachunku: 74-9233-0001-0000-0127-2000-0020, z dopiskiem: ,,wadium– ZP.271.1.2.2020”. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego musi nastąpić przed upływem terminu składania ofert). 6. W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, należy wraz z ofertą złożyć oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji/poręczenia) w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Gwaranta, jako wystawcy dokumentu. 7. Brak załączenia pliku lub załączenie do oferty pliku będącego skanem dokumentu skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Ppz. 8. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium określonej w gwarancji w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawową formą wadium zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Ppz. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej bip.gminalochow.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu bez dodatkowego wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia*. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. *Uwaga: Złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane, w przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum): 1) każdy z Wykonawców oddzielnie składa oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SIWZ; 2) każdy z Wykonawców oddzielnie składa dokumenty potwierdzające, że nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 3) każdy z Wykonawców oddzielnie składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 4 SIWZ, 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 5) oferta musi być podpisana w sposób, który prawnie zobowiązuje wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 6) wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców występujących wspólnie. 3. Oferta złożona przez Wykonawcę w sposób, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 6 SIWZ musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ – w formie oryginału; 3) dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniężnej – w formie oryginału; 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego lub innego dokumentu właściwego dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy – w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej; 5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej; 6) wyjaśnienie uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa, o której mowa w Rozdziale XII ust. 5 SIWZ - jeżeli dotyczy, w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach