Przetargi.pl
Dostawa żwiru do remontu cząstkowego dróg gminnych na terenie gminy Milanów

Urząd Gminy Milanów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-210 Milanów, ul. Kościelna 11a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3567002 w. 37 , fax. 083 3567002
  • Data zamieszczenia: 2012-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Milanów
    ul. Kościelna 11a 11a
    21-210 Milanów, woj. lubelskie
    tel. 083 3567002 w. 37, fax. 083 3567002
    REGON: 00053796400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa żwiru do remontu cząstkowego dróg gminnych na terenie gminy Milanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres dostawy obejmuje: 1. Przewidywana ilość żwiru do nawiezienia: 2.700 t. (ok. 1.545 m3 ) 2. W dostarczeniu żwiru mieści się koszt materiału, załadunku, rozładunku oraz transport na poszczególne drogi gminy. 3. Przedmiotowy żwir winny spełniać wymogi jakościowe żwiru przeznaczonego do remontów dróg oraz nie zawierać zanieczyszczeń gliną i humusem. 4. Żwir o frakcji 3 - 5,5 mm 5. Rozliczenie z Wykonawcą będzie się odbywać na podstawie cen jednostkowych brutto za tonę. 6. Dostawa żwiru odbywać się będzie do miejsc wskazanych przez pracownika Urzędu Gminy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142121207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Ustala się następujące sposoby wniesienia wadium w formie pieniężnej: - przelew na rachunek bankowy Gminy Milanów Bank Spółdzielczy Radzyń Podlaski O/Milanów nr konta: 61 8046 1067 2004 0600 1661 0005 dokonany skutecznie przed upływem terminu składania ofert 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 4) Z zastrzeżeniem ust. 4a zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwane, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnika, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach