Przetargi.pl
„Dostawa zużywalnych materiałów dydaktycznych dla 10 szkół z terenu Gminy Podegrodzie w ramach Projektu "Super Szkoły w Gminie Podegrodzie". Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.3 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne”

Gmina Podegrodzie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-386 Podegrodzie, Podegrodzie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 459 033
  • Data zamieszczenia: 2020-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Podegrodzie
    Podegrodzie 248
    33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie
    tel. 184 459 033
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugpodegrodzie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa zużywalnych materiałów dydaktycznych dla 10 szkół z terenu Gminy Podegrodzie w ramach Projektu "Super Szkoły w Gminie Podegrodzie". Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.3 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia opisanych w niniejszym punkcie. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w zakresie maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. Zamówienie obejmuje 10 części: Część I zakup i dostawa: a) zużywalnych materiałów dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Brzeznej – Litaczu, Brzezna – Litacz 255, 33-386 Podegrodzie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8.1 do SIWZ. Część II zakup i dostawa: a) zużywalnych materiałów dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej im. Jan Sobieskiego w Brzeznej, Brzezna 447, 33-386 Podegrodzie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8.2 do SIWZ. Część III zakup i dostawa: a) zużywalnych materiałów dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Długołęce –Świerkli, Długołęka-Świerkla 64, 33-386 Podegrodzie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8.3 do SIWZ. Część IV zakup i dostawa: a) zużywalnych materiałów dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej im. Bł. Ojca Stanisława Papczyńskiego w Podegrodziu, Podegrodzie 6, 33-386 Podegrodzie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8.4 do SIWZ. Część V zakup i dostawa: a) zużywalnych materiałów dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej im. Batalionów Chłopskich w Rogach, Rogi 53, 33-386 Podegrodzie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8.5 do SIWZ. Część VI zakup i dostawa: a) zużywalnych materiałów dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej im. Mieczysława Wieczorka w Olszanie, Olszana 127, 33-386 Podegrodzie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8.6 do SIWZ. Część VII zakup i dostawa: a) zużywalnych materiałów dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej im. Płka Narzyza Wiatra w Gostwicy, Gostwica 27, 33-386 Podegrodzie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8.7 do SIWZ. Część VIII zakup i dostawa: a) zużywalnych materiałów dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Mokrej Wsi, Mokra Wieś 141, 33-386 Podegrodzie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8.8 do SIWZ. Część IX zakup i dostawa: a) zużywalnych materiałów dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej im. Św. Kingi w Olszance, Olszanka 24, 33-386 Podegrodzie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8.9 do SIWZ. Część X zakup i dostawa: a) zużywalnych materiałów dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Stadłach, Stadłą 30, 33-386 Podegrodzie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8.10 do SIWZ. 3.4. Użyte w dokumentacji nazwy handlowe, pochodzenia materiałów, asortymentu, wyrobów, produktów, elementów zwane dalej także „zużywalnych materiałów dydaktycznych” nie są obowiązujące, a Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom technicznym i jakościowym określonym w specyfikacji technicznej (załącznik nr 8.1-8.10). Użyte nazwy materiałów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowanie wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz wskazują, że materiał lub element powinien posiadać cechy – parametry techniczne nie gorsze od podanego w specyfikacji technicznej. 3.5. Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie wymiarów poszczególnych elementów pomocy dydaktycznych w granicach (+/-) 10% pod warunkiem zachowania wszelkich wytycznych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania. 3.6. Zamawiający nie ma obowiązku nabycia wszystkich materiałów biurowych określonych w ofercie Wykonawcy, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego, w tym roszczenie o odszkodowanie z tytułu utraconych korzyści. 3.7. Dodatkowe informacje: a) dostarczone materiały mają być nowe i nieużywane, b) na przedmiot zamówienia składa się także dostawa i wniesienie materiałów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 3.8. Wymagany okres gwarancji na dostarczone zużywalne materiały dydaktyczne wynosi minimum 12 miesięcy i liczony będzie od dnia bezusterkowego odbioru dostarczonych materiałów. 3.9. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp. 3.10. Miejsce realizacji zamówienia – Gmina Podegrodzie; miejscowość: Brzezna, Długołęka – Świerkla, Gostwica, Mokra Wieś, Olszana, Olszanka, Podegrodzie, Rogi, Stadła; powiat nowosądecki, województwo małopolskie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192130-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.22. Ponadto do oferty należy dołączyć: a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1), b) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, c) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną