Przetargi.pl
Dostawa zużywalnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby realizacji projektu pn. „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego na lata 2018-2022” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. Dostawa cieplarki laboratoryjnej 1 szt., worteksu 6 szt., miniwirówki 1 szt., mieszadła magnetycznego 1 szt., pH-metru 1 szt., wagi laboratoryjnej 1 szt., wagi analitycznej 1 szt., bloku grzejnego 1 szt., łaźni wodnej 1 szt.

Wydział Nauk Biologicznych Uniwersytetu Wrocławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713752221 , fax. 713752895
  • Data zamieszczenia: 2020-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wydział Nauk Biologicznych Uniwersytetu Wrocławskiego
    pl. Uniwersytecki 1
    50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713752221, fax. 713752895
    REGON: 00000130100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zużywalnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby realizacji projektu pn. „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego na lata 2018-2022” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. Dostawa cieplarki laboratoryjnej 1 szt., worteksu 6 szt., miniwirówki 1 szt., mieszadła magnetycznego 1 szt., pH-metru 1 szt., wagi laboratoryjnej 1 szt., wagi analitycznej 1 szt., bloku grzejnego 1 szt., łaźni wodnej 1 szt.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zużywalnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby realizacji projektu pn. „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego na lata 2018-2022” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego: dostawa cieplarki laboratoryjnej 1 szt., worteksu 6 szt., miniwirówki 1 szt., mieszadła magnetycznego 1 szt., pH-metru 1 szt., wagi laboratoryjnej 1 szt., wagi analitycznej 1 szt., bloku grzejnego 1 szt., łaźni wodnej 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamawianego sprzętu do jednostki Zamawiającego: Instytutu Genetyki i Mikrobiologii, ul. Przybyszewskiego 63, II piętro – pomieszczenia laboratoryjne, 51-148 Wrocław. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:: a) Formularz Oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ b) Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia c) Oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – dotyczące przesłanek wykluczenia (załącznik nr 3) d) Oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4) e) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony; w przypadku gdyby pełnomocnictwa udzielała osoba inna niż uprawniona z mocy prawa lub umowy spółki do reprezentowania podmiotu, należy dołączyć do oferty również pełnomocnictwo do dokonania tej czynności) – w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. f) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach