Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-535 Poznań, Polna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 419 294 , fax. 618 419 620
- Data zamieszczenia: 2017-08-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Polna 33
60-535 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 419 294, fax. 618 419 620
REGON: 28884000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://dzp/gpsk.ump.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zużywalnego sprzętu laboratoryjnego do Pracowni Andrologii - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zużywalnego sprzętu laboratoryjnego do Pracowni Andrologii w podziale na n/w części: Część nr 1: Końcówki do pipet sterylne Część nr 2: Pojemniki plastikowe do pobierania męskich komórek rozrodczych Część nr 3: Probówki do selekcji i mrożenia męskich komórek rozrodczych oraz tkanki jądrowej Część nr 4: Probówki do mrożenia męskich komórek rozrodczych i akcesoria do mrożenia Część nr 5: Słomki do mrożenia męskich komórek rozrodczych i akcesoria do mrożenia Część nr 6: Probówki do selekcji męskich komórek rozrodczych Część nr 7: Szkiełka do analiz do systemu CASA Część nr 8: Pipety szklane Część nr 9: Media do przygotowania nasienia do IVF - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38437000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WRAZ Z OFERTĄ 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, który winien być złożony w formie oryginału. 2. Formularz asortymentowo-cenowy: Załącznik Nr 1 do SIWZ, który winien być złożony w formie oryginału. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: - ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, - ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz w potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 4. Oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału oraz oświadczenie o spełnianiu przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1.4 niniejszej specyfikacji składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- TPm-12/24 sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu z podziałem na 3 części
Dodano: 2024-05-31 - TPm-105/22 - Sukcesywna dostawa akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu z podziałem na 4 części.
Dodano: 2023-12-13 - TPm-83/23 Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu
Dodano: 2023-09-22 - SUKCESYWNA DOSTAWA MEDYCZNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
Dodano: 2022-11-28 - Folia do płytek PCR
Dodano: 2021-05-04 - Folia do płytek PCR
Dodano: 2021-05-04 - Końcówki o poj. 5ml do pipet eppendorf
Dodano: 2021-05-04 - Test PCR Vazyme
Dodano: 2021-05-04 - Końcówki do pipet 20 mikrolitrów
Dodano: 2021-04-30 - Płytki typu Low- well do urządzenia MGISP-960
Dodano: 2021-04-30