Przetargi.pl
Dostawa żużla stalowniczego na remont dróg gminnych w Gminie Łaziska.

Gmina Łaziska ogłasza przetarg

  • Adres: 24335 Łaziska, Łaziska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 827 69 20 , fax. 81 827 69 36
  • Data zamieszczenia: 2018-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łaziska
    Łaziska 76
    24335 Łaziska, woj. lubelskie
    tel. 81 827 69 20, fax. 81 827 69 36
    REGON: 43101963200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalaziska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa żużla stalowniczego na remont dróg gminnych w Gminie Łaziska.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1) Dostawa żużla stalowniczego w ilości ok. 4 000 ton na remont dróg gminnych o granulacji 0-31,5 mm (siwy) pochodzący z bieżącej produkcji. 2) Dostarczony żużel musi być dopuszczony do utwardzania powierzchni terenów zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 maja 2015 r. w sprawie odzysku odpadów poza instalacjami i urządzeniami (Dz. U. z 2015 r. poz. 796). Nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metale, drut, gwoździe, itp.) 3) W ramach dostawy Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: a) sprzedaży Zamawiającemu żużla stalowniczego w ilości i we frakcji wynikających z zamówienia Zamawiającego, b) transportu żużla stalowniczego samochodami samowyładowczymi przystosowanymi do przewozu tego typu materiału do wskazanych przez Zamawiającego sołectw na terenie gminy Łaziska, c) rozładunku żużla stalowniczego we wskazane przez Zamawiającego miejsca. 4) Wykonawca przy dostawie żużla stalowniczego zobowiązany jest przedstawić sołtysowi wsi, do której dostarczył żużel, bądź osobie wyznaczonej przez Urząd Gminy w Łaziskach, dokumenty stwierdzające ilość ton dostarczonego żużla stalowniczego. Sołtys wsi lub osoba wyznaczona przez Urząd Gminy dokona własnoręcznym czytelnym podpisem (ze wskazaniem daty) pokwitowania odbioru dostarczonego materiału oraz wskaże miejsce rozładunku. 5) Na każde życzenie Zamawiającego żużel stalowniczy będzie kontrolnie zważony na wadze wskazanej przez Zamawiającego. 6) Dostawy żużla będą realizowane sukcesywnie (partiami) na podstawie zleceń, składanych przez Zamawiającego przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub za pośrednictwem faksu, w dni robocze, w godzinach od 7.00 do 15.00. 7) Ilość żużla i lokalizację miejsca dostawy Zamawiający określać będzie każdorazowo w składanym zamówieniu. 8) Zamawiający informuje, że miejsca dostaw znajdować się będą wyłącznie w obrębie administracyjnym Gminy Łaziska.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14630000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o niżej wymienionej wartości: w kwocie 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Łaziska, Łaziska 76, 24-335 Łaziska, konto nr: 44 8734 0008 0030 1036 2000 0030. Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 10:00 dnia 29 marca 2018 r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego - Gminy Łaziska. 4. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Urzędzie Gminy w Łaziskach, najpóźniej do godz. 10:00 dnia 29 marca 2018 r. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego - Gminę Łaziska, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu - Gminie Łaziska, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy PZP 8. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej „informacji z otwarcia ofert”, (o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP – załącznik nr 3A do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wymienione w niniejszym punkcie składa każdy z Wykonawców. 2. W przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego przy realizacji zamówienia publicznego: 1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia wskazujące na faktyczną dostępność tych zasobów na użytek Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, w tym określające: a) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą – wzór stanowi zał. nr 4 do SIWZ. 3. Potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. 2) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, dokument wskazany powyżej, w odniesieniu do tych podmiotów. 3) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy - dokument wskazany w Rozdziale X. B. pkt 2. ppkt. 1), w odniesieniu do tego podwykonawcy. 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie maja odpowiednie przepisy określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony w Rozdziale X. B. pkt 2. ppkt. 1), składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach