Przetargi.pl
Dostawa żużla kotłowego do naprawy dróg wraz z załadunkiem i wyładunkiem na potrzeby Gminy Radzyń Podlaski

Gmina Radzyń Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-300 Radzyń Podlaski, ul. Warszawska 32
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 4131800, 4131811 , fax. 083 4131800
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzyń Podlaski
    ul. Warszawska 32 32
    21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 083 4131800, 4131811, fax. 083 4131800
    REGON: 03023745700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzynpodlaski.asi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa żużla kotłowego do naprawy dróg wraz z załadunkiem i wyładunkiem na potrzeby Gminy Radzyń Podlaski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje : Pozyskanie, załadunek, dostawę i wyładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 12000 (dwunastu tysięcy) ton żużla kotłowego z przeznaczeniem do naprawy dróg na terenie Gminy Radzyń Podlaski. 1.Droga Płudy-Radzyń Podlaski-3500 ton 2.Droga Paszki Duże przez Las-3500 ton 3.Droga Stasinów-Zbulitów-3500 ton 4.Bieżące naprawy dróg na terenie Gminy Radzyń Podlaski-1500 ton Za zrealizowanie zamówienia uznaje się dostawę i wyładunek żużla do wskazanego miejsca przeznaczenia. Zamawiający zastrzega korektę ilościową zamówienia w granicach 15 %. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego udzielanego w trybie określonym w art. 67 ust.1 pkt 6 Ustawy przyjmując cenę określoną w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 271900003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki wymagane od oferentów ubiegających się o zamówienie O zamówienie mogą ubiegać się oferenci działający samodzielnie lub też w konsorcjach. O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadają niezbędny potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy W przypadku konsorcjów, wymogi o których mowa w pkt d, dotyczą wszystkich uczestników konsorcjum. 2. Warunki szczegółowe wymagane od oferentów a) w przypadku konsorcjów zawarta jest umowa konsorcyjna wskazująca lidera konsorcjum, który reprezentuje konsorcjum wobec Zamawiającego i odpowiada za realizację całości zamówienia włącznie z odpowiedzialnością odszkodowawczą w przypadku zaistnienia takiej sytuacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Dokumenty bezwzględnie wymagane Spełnianie przez Oferentów wymogów określonych w pkt 1 i 2 weryfikowane będą w oparciu o przedstawiane dokumenty i zapisy w przedkładanych dokumentach na zasadzie stwierdzenia załączenia wymaganych dokumentów lub ich braku oraz stwierdzenia istnienia w przedłożonych dokumentach zapisów potwierdzających spełnianie wymogów lub ich braku. Jeżeli Oferent występujący samodzielnie lub członek konsorcjum ma siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie przedkładanych dokumentów mają zastosowanie przepisy §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U 2006 Nr 86 poz. 605). Dokumenty o charakterze ogólnym: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy; b) uzupełniony i parafowany na każdej stronie Uzupełniony wzór umowy; c) w przypadku konsorcjów - kopia umowy konsorcyjnej wskazująca lidera konsorcjum, wraz z określeniem jego odpowiedzialności wobec Zamawiającego, a także wskazujące osoby upoważnione do składania oświadczeń w imieniu konsorcjum; Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że Oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy: d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) aktualne zaświadczenie właściwego Wójta, Burmistrza lub Prezydenta potwierdzających, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Oświadczenia i formularze winny być składane w formie oryginałów podpisanych czytelnie przez osobę upoważnioną lub parafowane z imienną pieczęcią. Pozostałe dokumenty mogą być przedkładane w formie kopii. Załączane dokumenty w formie kopii dokumentów winny być potwierdzone przez oferenta poprzez umieszczenie formuły: Za zgodność z oryginałem lub równoważnej w treści, daty potwierdzenia oraz czytelnego podpisu osoby upoważnionej lub parafy wraz z imienną pieczęcią.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzynpodlaski.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach