Urząd Gminy Goszczyn ogłasza przetarg
- Adres: 05-610 Goszczyn, ul. Bądkowska 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 6632260 , fax. 048 6632260
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Goszczyn
ul. Bądkowska 2 2
05-610 Goszczyn, woj. mazowieckie
tel. 048 6632260, fax. 048 6632260
REGON: 00054163500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.goszczyn.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa żużla do remontu dróg gruntowych na terenie Gminy Goszczyn - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i rozładunek żużla paleniskowego (nie hutniczego) o frakcji 2 - 30 mm w ilości do 1000 ton (ilość szacunkowa, mogąca ulec zmniejszeniu) na remont dróg gminnych gruntowych na terenie gminy Goszczyn. Dostawy realizowane samochodami samowyładowczymi z zsypem tylnym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 146300006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem - załącznik nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goszczyn.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ KRUSZYWA DROGOWEGO
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa materiałów do remontu dróg na terenie gminy Baboszewo.
Dodano: 2016-05-06 - Zakup wraz z dostawą kruszywa drogowego
Dodano: 2015-04-13 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ KRUSZYWA DROGOWEGO DO REMONTU DRÓG
Dodano: 2014-02-18 - Dostawa żużla na remont dróg gminnych na terenie gminy Przytyk.
Dodano: 2013-10-16 - Dastawa kruszyw do remontu dróg gminnych w roku 2013 na terenie Gminy Osieck
Dodano: 2013-05-10 - Zakup wraz z dostawą kruszywa drogowego do remontu dróg
Dodano: 2013-03-18 - Dostawa kruszywa żużlowego stalowniczego dla potrzeb remontu dróg na terenie Gminy Łomianki
Dodano: 2013-01-21 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ KRUSZYWA DROGOWEGO NA BAZIE ŻUŻLA STALOWNICZEGO, ŻUŻLA PALENISKOWEGO ORAZ GRUZU BETONOWEGO
Dodano: 2012-04-05 - Dostawa mieszanki popiołowo-żużlowej do miejscowości Łęki
Dodano: 2012-02-06