Wojskowa Akademia Techniczna ogłasza przetarg
- Adres: 00-908 Warszawa, ul. Kaliskiego 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6837865 , fax. 022 6837977
- Data zamieszczenia: 2011-08-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna
ul. Kaliskiego 2 2
00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6837865, fax. 022 6837977
REGON: 01212290000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ZSZYWARKI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zszywarki do dokumentów, rodzaj zszywania: blokowe, zeszytowe, wydajność: do 180 klamer na minutę, zszywanie klamrą zamkniętą: od 2 arkuszy do 25 mm przy zszywaniu papieru offsetowego, zszywanie klamrami otwartymi: od 25 do 40 mm, zszywanie broszurowe: od 2 arkuszy do 8 mm, średnica drutu: 0,5 - 1,0 mm, wewnętrzna szerokość klamry: 13 mm, klamra formowana z drutu pobieranego ze szpuli, drut okrągły 0,5-1,0mm, drut płaski o grubości większej niż 0,5mm i przekątnej mniejszej niż 1,0mm, zużycie drutu na klamrę: 25 - 73 mm, pobór mocy: 0,4 kW, zasilanie: 380V-trzy fazy lub 220V jedna faza częstotliwość prądu: 50 lub 60 Hz, napięcie obwodu oświetlenia i sterowania: 24 V, zabezpieczenie przeciążeniowe i ponadnapięciowe, zabezpieczenie elektryczne przed włączeniem zszywarki przy otwartej osłonie, certyfikat bezpieczeństwa np. typu ZD-2SR INTROMA lub równoważna W cenę zszywarki wliczony jest montaż, przeszkolenie obsługi zszywarki, koszty dostawy oraz koszty instalacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat edu .pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23