Przetargi.pl
Dostawa zrębków energetycznych dla potrzeb kotłowni zlokalizowanej w Łącku przy ul. Brzozowej 1 w 2010 roku.

Gminny Zakład Komunalny ogłasza przetarg

  • Adres: 09-520 Łąck, ul. Brzozowa 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-24 384 14 37 , fax. 0-24 384 14 15
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Komunalny
    ul. Brzozowa 1 1
    09-520 Łąck, woj. mazowieckie
    tel. 0-24 384 14 37, fax. 0-24 384 14 15
    REGON: 14123190200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zrębków energetycznych dla potrzeb kotłowni zlokalizowanej w Łącku przy ul. Brzozowej 1 w 2010 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa zrębków energetycznych w ilości 2000 mp . Zgodnie z wymogami technologicznymi kotłowni dostarczane paliwo powinno posiadać wymiary do 3 cm, wilgotność 35% oraz pozostawać wolne od zanieczyszczeń , które utrudniałyby w jakikolwiek sposób prawidłową pracę urządzeń kotłowni. Dostawa zrębków będzie odbywać się sukcesywnie zgodnie z potrzebami zamawiającego. Ustala się miejsce dostawy- plac przy kotłowni w Łącku , ul. Brzozowa1. Zamówienie należy zrealizować w terminie do końca września 2010 roku. Zamówienie obejmuje również rozładunek zrębków na placu kotłowni w Łącku przy ul. Brzozowej 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 034160009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ustala sie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jezeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność w zakresie wykonywania tego typu zamówień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego, tj. :wykonali w okresie ostatnich trzech lat minimum dwa zamówienia w zakresie dostawy zrębków o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł c)znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania warunków udziału w przetargu dokonana zostanie zgodnie z formułą ,spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do złożonej oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS (KRUS) potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z połacaniem danin publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, załącznik nr 2 do siwz, 4) oświadczenia wykonawcy, iż; - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych, -posiada uprawnienia , niezbędne do wykonania robót, stanowiących przedmiot przetargu, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia - załącznik nr 3 do siwz - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca- załącznik nr 4 do siwz 6) informację,odnośnie robót przewidywanych do zlecenia podwykonawcom , wraz ze wskazaniem nazwy podwykonawcy, rodzaju i wielkości robót, opisem doświadczenia zawodowego podwykonawcy oraz jego potencjału technicznego i ekonomicznego- załącznik nr 5 do siwz. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty opatrzone formułą, za zgodność z oryginałem i datą potwierdzenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lack.bipgminy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach