Przetargi.pl
DOSTAWA ZNAKÓW, ELEMENTÓW OZNAKOWANIA I URZĄDZEŃ B.R.D. WRAZ Z INSTALACJĄ

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8863163, 8864103 , fax. 818 863 163
  • Data zamieszczenia: 2019-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach
    ul. Składowa
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8863163, 8864103, fax. 818 863 163
    REGON: 16771100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ZNAKÓW, ELEMENTÓW OZNAKOWANIA I URZĄDZEŃ B.R.D. WRAZ Z INSTALACJĄ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje rozbiórkę zniszczonych elementów barier sprężystych SP-05/4 i SP-09/4, z prowadnicą typu B, zlokalizowanych w ciągu drogi woj. Nr 801 na odcinku: Dęblin – Puławy, z odwozem pozyskanego materiału na bazę OD Puławy (ul. Dęblińska 29) oraz montaż w ich miejsce nowych kompletnych elementów barier SP-05/4 i SP-09/4 (prowadnice, słupek, przekładki, itp.), w łącznej ilości 796,00 m . Bariery SP-09/4 stanowią ok. 60 % zamówienia, natomiast pozostałe 40 % są to bariery SP-05/4. 2. Szczegółowy wykaz i lokalizację barier przedstawia załącznik „Wykaz barier”. 3. Wszystkie elementy barier montowane przez Wykonawcę winny być nowe. Prowadnica powinna być gładka, bez uszkodzeń, wolna od widocznych wad oraz bez ubytków powłoki antykorozyjnej. 4. Zamówienie należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia i specyfikacjami technicznymi, w sposób gwarantujący należytą jakość. 5. Wzory i wszelkie parametry techniczne powinny być zgodne z następującymi rozporządzeniami: a. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31. lipca 2002 w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. nr 170, poz. 1393 z późn. zmian.) b. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3. lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. nr 220 poz. 2181 z późn. zmian.) 6. Okres rękojmi wynosi nie mniej niż 2 lata. 7. Rozliczenie wykonanego zamówienia następować będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie – formularzu cenowym Wykonawcy. 8. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczne ilości zamontowanych urządzeń. 9. Wykonawca dostarczy zamówione elementy urządzeń własnym środkiem transportu, w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie. 10. Na dostarczone i zainstalowane materiały Wykonawca najpóźniej w terminie 5 dni od dnia zrealizowania dostawy i instalacji przekaże osobie odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego następujące dokumenty: a. Krajową Ocenę Techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę (lub aktualną Aprobatę techniczną) b. Krajową Deklarację Właściwości Użytkowych. Złożenie przedmiotowych dokumentów będzie stanowiło podstawę do sporządzenia protokołu odbioru dostawy i instalacji, warunkujących wystawienie przez Wykonawcę faktury. 11. Elementy zakwestionowane pod względem jakości zostaną pozostawione do dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wadliwego materiału na własny koszt i dostarczenie i zainstalowanie materiałów wolnych od wad w terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 12. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych prac na podstawie projektu czasowej organizacji ruchu, zatwierdzonego przez organ zarządzający ruchem. 13. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: a. montaż / demontaż urządzeń. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 16. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na dostawy urządzeń będących przedmiotem zamówienia wykonanych przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określony w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze, niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. 17. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie przetargowej (w formularzu G) wskazać czy oferuje rozwiązania równoważne. 18. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34996000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie do banku PKO Bank Polski S.A. na nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy PZP. 6. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2. pkt. 2)-5) Beneficjenta poręczenia / gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ul. Składowa 1a, 24-100 Puławy UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego" W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1988) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c) Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określona kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy PZP) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest podmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jednego z Wykonawców – z zaznaczeniem, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach