Przetargi.pl
Dostawa znaków drogowych oraz słupków prowadzących dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2020 r.

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2020-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa znaków drogowych oraz słupków prowadzących dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa znaków drogowych oraz słupków prowadzących dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2020 r. 2. Zamówienie podzielono na dwie części, z których każda jest oddzielnym postępowaniem: a) część zamówienia nr 1 – dotyczy dostawy znaków drogowych b) część zamówienia nr 2 – dotyczy dostawy słupków prowadzących 3. Odbiorcami powyższego zamówienia publicznego będą następujące jednostki terenowe: a) Rejon Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu, ul. Budowlana 40, 88-100 Inowrocław Miejsce dostawy: - siedziba RDW Inowrocław b) Rejon Dróg Wojewódzkich w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń Miejsce dostawy: - siedziba RDW Toruń - baza RDW Toruń w m. Młyniec II nr 38, 87- 162 Lubicz c) Rejon Dróg Wojewódzkich w Tucholi, ul. Przemysłowa 4, 89-500 Tuchola Miejsce dostawy: - siedziba RDW Tucholi - baza RDW Tuchola w m. Szubin, ul. Dworcowa 5 d) Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno Miejsce dostawy: - siedziba RDW Wąbrzeźno - baza RDW Wąbrzeźno w m. Brodnica, Karbowo, ul. Wczasowa 46A e) Rejon Dróg Wojewódzkich we Włocławku, ul. Chopina 1, 87-800 Włocławek Miejsce dostawy: - siedziba RDW Włocławek - baza RDW Włocławek, 87-600 Lipno, Rumiankowo k/Lipna f) Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie, ul. Pałacowa 15, 86-031 Osielsko Miejsce dostawy: - siedziba RDW Żołędowo 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania dotyczące wykonania i odbioru dostaw przedmiotu zamówienia określają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne oraz kosztorys ofertowy (stanowiący załącznik nr 2.1a – 2.1f lub 2.2a – 2.2e do SIWZ – stosownie do części na którą wykonawca składa ofertę). 5. Materiały i wzory przedmiotu zamówienia użyte przez wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom aktualnie obowiązującym przepisom prawa w szczególności zapisom Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2311 z późn. zm) i Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 w sprawie znaków i sygnałów drogowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2310). 6. Przewidywane ilości asortymentu określone w załączniku 2.1a – 2.1f lub 2.2a – 2.2e do SIWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez wykonawcę ceny oferty oraz wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony zamawiającego, zobowiązania do ich zakupu w podanej ilości. Ilość przedmiotu zamówienia pobrana przez zamawiającego ustalana będzie w oparciu o bezpośrednie zapotrzebowanie zamawiającego. Ewentualna zmiana przewidywanych szacunkowych ilości przedmiotu zamówienia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zamówione ilość według cen określonych w kosztorysach ofertowych (załącznik nr 2.1a – 2.1f lub 2.2a – 2.2e do SIWZ – stosownie do części na którą wykonawca składa ofertę). Zamawiający zastrzega prawo zmiany ilości i rodzaju przedmiotu zamówienia w trakcie trwania umowy w ramach posiadanego przez wykonawcę zaplecza hurtowego po średnich cenach rynkowych, ale do kwoty nie przekraczającej wartości umownej. 7. Termin dostawy przedmiotu zamówienia do wskazanego przez zamawiającego miejsca dostawy wynosić będzie, zgodnie z deklaracją wykonawcy złożoną w formularzu oferty, od 3 do 7 dni roboczych licząc od daty złożenia zamówienia pocztą elektroniczną (e-mailem) przez upoważnionego pracownika zamawiającego wskazanego w umowie. Więcej informacji można znaleźć w punkcie XIII niniejszego SIWZ. W szczególnie uzasadnionych wypadkach strony uzgodnią dłuższy termin wykonania dostawy. Zamówienie będzie zawierać informację w szczególności na temat ilości i rodzaju asortymentu oraz wskazanie miejsca dostawy. Wykonawca zamówienia zobowiązuje się zorganizować dostawę przedmiotu zamówienia na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie. 8. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w dokumentacji. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny, czyli spełnia wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Jeśli wykonawca w myśl art. 30 ust. 5 ustawy Pzp powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający oczekuje zatem dostaw elementów, które będą odpowiadać wymaganiom SST lub też będą im równoważne. Na wykonawcy spoczywa ciężar udowodnienia, że zastosowanie zaoferowanego przez niego produktu umożliwi uzyskanie efektu założonego przez SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34992200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 15.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa sporządzonego wg załącznika nr 1 do SIWZ; 15.2. Wypełnione i podpisane KOSZTORYSY OFERTOWE sporządzone wg załącznika nr 2.1a – 2.1f do SIWZ (dla części zamówienia nr 1) lub 2.2a – 2.2e do SIWZ (dla części zamówienia nr 2) stosownie do części na którą wykonawca składa ofertę; 15.3. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia); 15.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 15.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. z dnia 28 stycznia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 346), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 15.6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach