Przetargi.pl
Dostawa znaków drogowych i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego

Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 636 134 , fax. 178 636 113
  • Data zamieszczenia: 2020-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie
    ul. Budziwojska 149
    35-317 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 636 134, fax. 178 636 113
    REGON: 12575570000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.rzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa znaków drogowych i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Dostawa znaków drogowych i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego. 2. Zamówienie obejmuje zakup oraz dostawę do Obwodów Drogowo-Mostowych odpowiednio w m. Babica, Błażowa, Wólka Niedźwiedzka zgodnie z Formularzem cenowym: - Znaki ostrzegawcze - 148 szt. - Znaki zakazu - 162 szt. - Znaki nakazu - 18 szt. - Znaki informacyjne - 146 szt. - Znaki kierunku i miejscowości - 13 szt. - Znaki szlaków rowerowych - 7 szt. - Tabliczki do znaków - 122 szt. - Urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego: • Tablice prowadzące ciągłe U-3c - 4 szt. • U-4a - 2 szt. • U-4d - 4 szt. • U-9a - 4 szt. • U-9b - 4 szt. • U-11a - 276 szt. • U-18b - 5 szt. • U-23a - 10 szt. • U-26 - 2 szt. - Tablice informacyjne - 6 szt - Słupki do znaków - 440 szt. - Uchwyty do znaków - 900 szt. 3. Wymagania: - znaki B-20 i D-6 należy wykonać z foli odblaskowej typu 2, pozostałe znaki z foli min. typu 1 - zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U Nr 220 poz. 2181 ze zm.); - znaki o wymiarach dla typu A - 900 mm, B - 800 mm; - znaki powinny być wykonane z blachy ocynkowanej z podwójnym gięciem na całym obwodzie. - bariery wygradzające ruch pieszy muszą posiadać zabezpieczenie antykorozyjne cynkowe oraz właściwą Aprobatę Techniczną IBDiM dopuszczającą do zastosowania. 4. Ceny jednostkowe powinny uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej SIWZ w szczególności Formularza Cenowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie wynik iloczynu ilości towaru i cen jednostkowych podanych w formularzach cenowych. 6. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. 7. Całkowita odpowiedzialność za dostarczenie materiałów niezgodnych z w/w wymaganiami ciąży na Wykonawcy. W razie stwierdzenia przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, że dostarczone materiały są niezgodne z SIWZ lub umową Wykonawca zostaje obciążony karami zgodnie z umową, aż do zerwania umowy włącznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34992200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ WSTĘPNIE POTWIERDZAJĄCYCH BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ. 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania przez Wykonawcę aktualne na dzień składania ofert . W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw o wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia - załącznik Nr 1 do oferty. 2. Formularz Cenowy 3. Dokument, z którego będzie wynikać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - należy dołączyć odpowiedni dokument lub wskazać dostępność dokumentu pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, skąd Zamawiający pobierze dokument samodzielnie. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez Pełnomocnika, dodatkowo należy dołączyć Pełnomocnictwo w formie papierowej w oryginale lub kopii sporządzonej w formie papierowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy – oryginał w formie papierowej lub kopia sporządzona w formie papierowej potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej: - kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; - firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 369 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne oświadczenie składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach