Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Wiśniowieckiego 136
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4426488 , fax. 018 4426345
- Data zamieszczenia: 2009-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu
ul. Wiśniowieckiego 136 136
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 018 4426488, fax. 018 4426345
REGON: 49189900000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Powiatu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa znaków drogowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa znaków drogowych - A (długość boku 900 mm) - 150 szt., A7 (długość boku 900 mm) - 80 szt., - B (średnica 800 mm) - 80 szt., B20 (średni)- 10 szt., - C - 20 szt., - D - 40 szt., D6 - 20 szt., D15 mini - 20 szt., D42-D43 (jednostronny o wysokości 530 mm) - 20 szt., - E jednostronne - 60 m2, E17a-E18a dwustronne - 30 m2, - T - 10 m2, - U3a - 60 szt., U9a - 10 szt., U9b - 10 szt., U23c - 20 szt., - G-1a,b,c - 15 szt. - F - 10 m2, - Lustro drogowe okrągłe fi 70 - 6 szt., lustro okrągłe fi 80 - 6 szt. Cena ofertowa obejmuje koszt znaków, tablic oraz uchwytów uniwersalnych służących do montażu znaków i tablic do słupka oraz transport do Zamawiającego i jest stała przez cały okres realizacji umowy. Przewiduje się realizację zamówienia w 2-3 dostawach. Ilości poszczególnych asortymentów znaków mogą ulec zmianie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349922009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 233, poz. 1655 z późn. zm.); 5) Wykonawca poda w ofercie termin płatności 30 dni; 6) udzielą gwarancji na dostarczone znaki zgodne z terminami trwałości folii zgodnie z SIWZ; 7) posiadają Aprobatę Techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów w Warszawie na znaki ważną na dzień składania ofert; 8) obowiązuje warunek niezmienności podanej przez Wykonawcę ceny jednostkowej w okresie do 30.11.2009 r. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 8 SIWZ, dołączonych do oferty. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawców na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, c. Aprobatę Techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów w Warszawie na znaki ważną na dzień składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.nowy-sacz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie powiatu krakowskiego w 2016 r
Dodano: 2016-06-03 - Utrzymanie i wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta i Gminy Wadowice
Dodano: 2016-04-13 - Utrzymanie i wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta i Gminy Wadowice
Dodano: 2016-03-11 - Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDW w Krakowie.
Dodano: 2016-02-12 - Dostawa znaków drogowych
Dodano: 2016-01-27 - Dostawa, montaż oraz utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w 2016 roku
Dodano: 2015-12-23 - Bieżące utrzymanie oraz wykonanie oznakowania pionowego i poziomego dróg
Dodano: 2015-10-05 - dostawa znaków drogowych
Dodano: 2015-07-27 - dostawa znaków drogowych
Dodano: 2015-06-11 - Utrzymanie oznakowania dróg powiatowych na terenie powiatu krakowskiego w 2015 r z podziałem na 2 zadania
Dodano: 2015-06-11