Przetargi.pl
Dostawa znaków drogowych

Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Wiśniowieckiego 136
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4426488 , fax. 018 4426345
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu
    ul. Wiśniowieckiego 136 136
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4426488, fax. 018 4426345
    REGON: 49189900000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Powiatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa znaków drogowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa znaków drogowych - A (długość boku 900 mm) - 150 szt., A7 (długość boku 900 mm) - 80 szt., - B (średnica 800 mm) - 80 szt., B20 (średni)- 10 szt., - C - 20 szt., - D - 40 szt., D6 - 20 szt., D15 mini - 20 szt., D42-D43 (jednostronny o wysokości 530 mm) - 20 szt., - E jednostronne - 60 m2, E17a-E18a dwustronne - 30 m2, - T - 10 m2, - U3a - 60 szt., U9a - 10 szt., U9b - 10 szt., U23c - 20 szt., - G-1a,b,c - 15 szt. - F - 10 m2, - Lustro drogowe okrągłe fi 70 - 6 szt., lustro okrągłe fi 80 - 6 szt. Cena ofertowa obejmuje koszt znaków, tablic oraz uchwytów uniwersalnych służących do montażu znaków i tablic do słupka oraz transport do Zamawiającego i jest stała przez cały okres realizacji umowy. Przewiduje się realizację zamówienia w 2-3 dostawach. Ilości poszczególnych asortymentów znaków mogą ulec zmianie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349922009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 233, poz. 1655 z późn. zm.); 5) Wykonawca poda w ofercie termin płatności 30 dni; 6) udzielą gwarancji na dostarczone znaki zgodne z terminami trwałości folii zgodnie z SIWZ; 7) posiadają Aprobatę Techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów w Warszawie na znaki ważną na dzień składania ofert; 8) obowiązuje warunek niezmienności podanej przez Wykonawcę ceny jednostkowej w okresie do 30.11.2009 r. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 8 SIWZ, dołączonych do oferty. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawców na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, c. Aprobatę Techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów w Warszawie na znaki ważną na dzień składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.nowy-sacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach