Przetargi.pl
Dostawa zmywarki laboratoryjnej dla Delegatury Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. ul. Kostrzyńska 48

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-231 Zielona Góra, ul. H. Siemiradzkiego 19
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 4548550, 4548464 , fax. 0-68 4548459
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Zielonej Górze
    ul. H. Siemiradzkiego 19 19
    65-231 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0-68 4548550, 4548464, fax. 0-68 4548459
    REGON: 97118360300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgora.pios.gov.pl/wios/index.php
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zmywarki laboratoryjnej dla Delegatury Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. ul. Kostrzyńska 48
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa zmywarki laboratoryjnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429590003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp), d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - Pzp). 5.2. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. 5.3. Okoliczności stanowiące podstawę wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opisane w Załączniku nr 1 do SIWZ, określa art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Pzp. 5.4. Postępowanie zostanie przeprowadzone przez Komisję przetargową powołaną przez Lubuskiego Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska. 5.5. Ocena spełnienia warunków, o których mowa w pkt 5.1. SIWZ dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz w dokumentach potwierdzających spełnianie tych warunków, na zasadzie: Wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/ poszczególne warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dostarcza Zamawiającemu, wraz z ofertą, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.1. SIWZ oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 6.2. Wykonawca spełni warunek, o którym mowa w pkt 5.1.a) jeżeli do oferty załączy aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku, o którym mowa w pkt 5.1. d) Wykonawca załącza do oferty aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.4. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1 - 6.5. SIWZ są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6.5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 6.6. Zasady składania dokumentów potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6. SIWZ określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://80.53.180.196/bip/content/view/224/57/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach