Przetargi.pl
Dostawa Zintegrowanego Systemu Zarządzania Uczelnią wraz z wdrożeniem i serwisem

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Podchorążych 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 3522632 , fax. 067 3522609
  • Data zamieszczenia: 2012-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa
    ul. Podchorążych 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 3522632, fax. 067 3522609
    REGON: 57088912400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pwsz.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa Zintegrowanego Systemu Zarządzania Uczelnią wraz z wdrożeniem i serwisem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa Zintegrowanego Systemu Zarządzania Uczelnią wraz z wdrożeniem i serwisem, zawierającego co najmniej moduły: - moduł Internetowej Rekrutacji Kandydatów, - moduł Wirtualnego Dziekanatu, - moduł Dziekanat, - moduł Ramowy Plan Studiów, - moduł Obsługa Dydaktyki i Pensum, - moduł Dyplomowanie, - moduł Finanse, - moduł Praktyki, - moduł Stypendia, - moduł Planowanie Zajęć, - moduł Domów studenckich (Akademiki), - moduł Elektronicznej Legitymacji Studenckiej, o funkcjonalności i parametrach technicznych opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wymaganie dotyczące licencji na oprogramowanie. Zamawiający wymaga, aby licencja na oprogramowanie była bezterminowa (w cenie zamówienia) oraz umożliwiająca wykorzystywanie oprogramowania na nieograniczonej liczbie stanowisk komputerowych, przy założeniu, że maksymalna liczba aktywnych studentów w bazie danych (osób posiadających aktualnie status studenta) wynosi 3000 (słownie trzy tysiące). Wymagania dotyczące wdrożenia systemu. Zamawiający wymaga aby wdrożenie systemu obejmowało: 1. instalację i konfigurację systemu na serwerze i poszczególnych stacjach roboczych w obrębie istniejącej uczelnianej lokalnej sieci komputerowej, 2. konfigurację słowników systemu oraz parametrów jego pracy, 3. konwersję i import danych z aktualnie używanego systemu, 4. prace integracyjne z systemem finansowo-księgowym, systemem bankowym, systemem POL-on i systemem OPTIcamp ELS, 5. przeszkolenie użytkowników w zakresie eksploatacji systemu, 6. testy działania systemu, 7. wykonanie dokumentacji powdrożeniowej. Wymagania dotyczące integracji z systemami użytkowanymi przez Zamawiającego. 1. Zamawiający wymaga aby oferowany system posiadał integrację: a) z modułem Symfonia Forte Finanse i Księgowość w poniższych obszarach: - automatyczne przenoszenie danych o studentach z jednoczesnym założeniem studentów jako kontrahentów do moduły FK Symfonia - możliwość skonfigurowania wzorów dekretacji dla poszczególnych zdarzeń finansowych występujących w oferowanym Systemie - przeprowadzenie automatycznego przesłania z oferowanego Systemu do modułu FK Symfonia zadekretowanych zdarzeń z uwzględnieniem roku obrotowego i typu dokumentu występującego w module FK Symfonia, b) systemem bankowym w zakresie importu przelewów, generowania indywidualnych rachunków bankowych, c) systemem POL-on w zakresie generowania wymaganych przez system POL-on zestawień i sprawozdań w postaci plików importowych, d) systemem OPTIcamp ELS w zakresie przesyłania do systemu OPTIcamp ELS danych niezbędnych do personalizacji ELS wraz z możliwością ich aktualizacji. 2. Zamawiający wymaga wykonania konwersji i przeniesienia danych z obecnie użytkowanego systemu wspomagającego zarządzanie procesem dydaktycznym wykorzystującego bazę danych MS SQL do nowego systemu. Po zakończeniu okresu gwarancji WYKONAWCA zobowiązany będzie do świadczenia przez kolejne 3 lata odpłatnego serwisu pogwarancyjnego, obejmującego usługi pomocy technicznej oraz aktualizacje systemu wymienione w § 3 ust. 7 projektu umowy realizowanych na takich samych warunkach jakie obowiązują w okresie trwania gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 57 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach