Przetargi.pl
Dostawa zintegrowanego systemu bibliotecznego wraz z udzieleniem licencji, instalacją, wdrożeniem, szkoleniem i serwisowaniem na potrzeby realizacji Projektu Pomorska Biblioteka Cyfrowa

Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Gdańskiej Macierzy Szkolnej ogłasza przetarg

  • Adres: 80-401 Gdańsk, Al. Gen. J. Hallera 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 341 70 87 , fax. 0-58 344 01 68
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Gdańskiej Macierzy Szkolnej
    Al. Gen. J. Hallera 14 14
    80-401 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 0-58 341 70 87, fax. 0-58 344 01 68
    REGON: 19168826400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pbw.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Gdańsku im. Gdańskiej Macierzy Szkolnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zintegrowanego systemu bibliotecznego wraz z udzieleniem licencji, instalacją, wdrożeniem, szkoleniem i serwisowaniem na potrzeby realizacji Projektu Pomorska Biblioteka Cyfrowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa zintegrowanego systemu bibliotecznego wraz z udzieleniem licencji, instalacją, wdrożeniem, szkoleniem i serwisowaniem na potrzeby realizacji Projektu Pomorska Biblioteka Cyfrowa: Część 1: 1) Dostawa oprogramowania: - Zintegrowany system biblioteczny z licencją na jednoczesny dostęp dla 75 użytkowników bibliotekarzy i 2 administratorów z modułami: - Katalogowanie (druki zwarte, drugi ciągłe i czasopisma); - Gromadzenie (druki zwarte, drugi ciągłe i czasopisma); - Wypożyczenia; - OPAC; - Raporty; - Konsorcjum. - Moduł OPAC z licencją na jednoczesny dostęp dla 75 użytkowników czytelników; 2) Instalacja i wdrożenie systemu; 3) Szkolenie dla 10 osób z zakresu obsługi systemu (1 grupa = 10 osób - 6 godzin); Część 2: Serwis oprogramowania przez okres 12 miesięcy: - Zintegrowany system biblioteczny; - moduł OPAC; - silnik bazy danych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 481610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2.1. Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ustawy PZP. III.2.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.2.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie jakiegokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): III.2.3.1. Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów, zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w celu: 1. potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) oświadczenia Wykonawcy zgodnego z art. 22 ust. 1 Pzp, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; III.2.3.2. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt VI ppkt 1 lit. b) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III.2.3.3. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. III.2.3.4. Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/biblioteki/pbw_im_macierzy_szkolnej_gdansk
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną