Przetargi.pl
Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców świeżych do jednostek Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4005950 , fax. 077 4005952
  • Data zamieszczenia: 2013-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
    ul. Armii Krajowej 36 36
    45-071 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4005950, fax. 077 4005952
    REGON: 00454028000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców świeżych do jednostek Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa ziemniaków, warzyw i owoców świeżych do Domów Dziennego Pobytu prowadzonych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu: - Dom Dziennego Pobytu Złota Jesień ul. Hubala 4 w Opolu wydaje ok. 250 obiadów dziennie - Dom Dziennego Pobytu Magda-Maria ul. Barlickiego 1-3 w Opolu wydaje ok. 140 obiadów dziennie. 1.Wykaz oraz prognozowana ilość zamawianych towarów jest zamieszczona w Formularzu Cenowym, który stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Dostarczane ziemniaki, warzywa i owoce powinny być umyte, średniej wielkości i spełniać obowiązujące normy handlowe. 3.Sprzedaż ziemniaków, warzyw i owoców świeżych odbywać się będzie zgodnie z zamówieniami częściowymi na telefoniczne zamówienie złożone z wyprzedzeniem 2 dni. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania towaru do Domów Dziennego Pobytu własnym transportem na własny koszt. 5. Realizacja przedmiotu umowy będzie następować sukcesywnie, w okresie trwania umowy. 6. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i należytą staranność oferowanych dostaw oraz za zapewnienie ciągłości dostaw w okresie trwania umowy, w ilościach wynikających z zamówień częściowych., a także zapewnia środek transportu przystosowany do przewozu artykułów stanowiących przedmiot zamówienia. 7.W przypadku braku asortymentu umieszczonego w Formularzu Cenowym, Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia odpowiednika, w cenach przetargowych, po uprzednim uzgodnieniu dostawy odpowiednika z Zamawiającym. 8. W przypadku braku możliwości dostawy przedmiotu zamówienia objętego umową, Zamawiający będzie uprawniony do zrealizowania zamówienia u innego Wykonawcy (tzw. nabycie zastępcze) bez konieczności wyznaczania Wykonawcy dodatkowego terminu do wykonania niezrealizowanej części zamówienia, bez obowiązku nabycia od Wykonawcy przedmiotu zamówienia dostarczonego po terminie. W takim przypadku Wykonawca pokryje różnicę w cenie - przekraczającą wartość przedmiotu zamówienia określoną w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032121001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach