I Liceum Ogólnokształcące im. ks. A. J. Czartoryskiego ogłasza przetarg
- Adres: 24-100 Puławy, ul. Partyzantów 16
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8863626
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: I Liceum Ogólnokształcące im. ks. A. J. Czartoryskiego
ul. Partyzantów 16 16
24-100 Puławy, woj. lubelskie
tel. 081 8863626
REGON: 00071435000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czart.pulawy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ziemiopłodów, warzyw, owoców świeżych i mrożonek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ziemiopłodów, warzyw, owoców, mrożonek, do Internatu I L.O. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Zamawiający zaleca z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2. wypełniony i podpisany formularz cenowy - Zamawiający zaleca z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,3,4,5 lub 6 3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7; 4. wzoru umowy - parafowany przez Wykonawcę - załącznik nr 8. 5. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy przedsiębiorców); Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą data, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - stan aktualny na dzień przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; lub aktualne zaświadczenie z Urzędu Miasta, Gminy lub wójta gminy o posiadaniu gospodarstwa rolnego - dotyczy rolników, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników - Dz. U. 2008 Nr 50 poz. 291 ze zm. 7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo wyznaczające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli wykonawca jest w takiej sytuacji); w pozostałych przypadkach - jeżeli pełnomocnictwo jest stosowane. UWAGA: Zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173 poz. 1807 i Nr 281 poz. 2777 ze zm.) za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta złożona przez spółkę cywilną jest traktowana jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp). 8. Oświadczenie finansowe - załącznik nr 9 9. Wykaz podwykonawców - załącznik nr 10
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.e-bip.pl/start/12597
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 12 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- na dostawę żywności do stołówki w Szkole Podstawowej Nr 3 w Lubartowie.
Dodano: 2012-08-07 - Wytworzenie i dostarczenie sadzonek roślin rabatowych do obsady rabat kwiatowych w okresie: wiosna, lato, jesień 2011 r.
Dodano: 2010-12-23 - wytworzenie i dostarczenie sadzonek roślin rabatowych do obsady rabat kwiatowych w okresie wiosna, lato, jesień 2010r.
Dodano: 2009-12-21 - DOSTAWA ZIEMIOPŁODÓW , WARZYW, OWOCÓW ŚWIEŻYCH, PRZETWORÓW OWOCOWYCH, WARZYWNYCH I MROŻONEK
Dodano: 2009-08-20 - DOSTAWA ZIEMIOPŁODÓW , WARZYW, OWOCÓW ŚWIEŻYCH, PRZETWORÓW OWOCOWYCH, WARZYWNYCH I MROŻONEK
Dodano: 2009-06-19 - DOSTAWA ZIEMIOPŁODÓW , WARZYW, OWOCÓW ŚWIEŻYCH, PRZETWORÓW OWOCOWYCH, WARZYWNYCH I MROŻONEK
Dodano: 2009-05-22