Przetargi.pl
Dostawa zestawu urządzeń do badań izotopowych.Sprawa znak: DZP/CM/242/3-133/ZP/13

Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 433 27 29
  • Data zamieszczenia: 2013-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
    ul. Św. Anny 12 12
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 433 27 29
    REGON: 00000127000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawu urządzeń do badań izotopowych.Sprawa znak: DZP/CM/242/3-133/ZP/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu urządzeń do badań izotopowych. W skład zestawu wchodzą: - wielodetektorowy, uniwersalny licznik scyntylacyjny - urządzenie do automatycznej filtracji z zastosowaniem mat filtracyjnych - urządzenie do automatycznej filtracji z zastosowaniem mikropłytek filtracyjnych - wirówka laboratoryjna do mikropłytek i probówek - termowytrząsarki do mikropłytek z komorą termiczną z możliwością wytrząsania łącznie 20 mikropłytek.Zadanie inwestycyjne Nowoczesna platforma badawcza w poszukiwaniach i rozwoju nowych leków: zestaw urządzeń do badań izotopowych, finansowane ze środków Funduszu Nauki i Technologii Polskiej (umowa nr 782/FNiTP/156/2013).Parametry techniczne i warunki wymagane określa załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert wariantowych. Przez oferty wariantowe rozumie się oferty o dowolnej ilości termowytrząsarek do mikropłytek z komorą termiczną, spełniające jednak warunek możliwości wytrząsania łącznie 20 mikropłytek. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2012r. oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 138, poz. 935 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Dostawę wraz z transportem do siedziby użytkownika (do pomieszczenia wskazanego przez użytkownika). 2.Instalacje i uruchomienie. 3.Przeprowadzenie 2 dniowego szkolenia w wymiarze 16 godzin dla 2 osób z podstawowej obsługi wszystkich elementów wchodzących w skład zestawu oraz obsługi urządzeń w typowych zastosowaniach aplikacyjnych, w terminie uzgodnionym z użytkownikiem. Szkolenie dotyczące obsługi urządzeń w typowych zastosowaniach aplikacyjnych, musi być przeprowadzone przez osoby posiadające autoryzację producentów wykorzystywanych modeli badawczych i technologii (dokumenty to potwierdzające wykonawca przedłoży użytkownikowi najpóźniej w dniu szkolenia). 4.Sprawdzenie poprawności działania aparatury (szczegółowy opis w Załączniku nr 2 do SIWZ - Parametry techniczne i warunki wymagane), w terminie uzgodnionym z użytkownikiem. Sprawdzenie musi obejmować typowe zastosowania aplikacyjne, do których służyć ma aparatura oraz musi być przeprowadzone w sposób sprawdzający prawidłowość funkcjonowania poszczególnych składników zestawu w sposób integralny w danej procedurze badawczej. Ocena poprawności działania aparatury w zastosowaniach aplikacyjnych dokonana będzie przez porównanie uzyskanych wyników z wynikami podanymi przez producentów danych modeli badawczych i technologii. Sprawdzenie poprawności działania aparatury musi być przeprowadzone przez osoby posiadające autoryzację producentów wykorzystanych modeli badawczych i technologii (dokumenty to potwierdzające wykonawca przedłoży użytkownikowi najpóźniej w dniu sprawdzenia poprawności działania aparatury). Zamawiający nie zapewnia żadnych materiałów i odczynników. 5.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 6.Udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości, licząc od daty protokołu przekazania do eksploatacji, na całość przedmiotu zamówienia. 7.Wykonanie w okresie gwarancji minimum 1 przeglądu gwarancyjnego, w każdym roku trwania gwarancji, w terminie uzgodnionym z użytkownikiem. 8.Autoryzowany serwis gwarancyjny. 9.Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a) czas reakcji serwisu na zgłoszone wady do 72 godzin liczonych od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie, b) czas naprawy do 45 dni kalendarzowych od chwili zgłoszenia wady. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia urządzenia zastępczego lub jego elementu na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż urządzenie/element naprawiany, c) w przypadku trzykrotnej naprawy urządzenia/tego samego elementu urządzenia będącego przedmiotem umowy lub gdy sumaryczny czas napraw przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, wykonawca zobowiązany jest do wymiany urządzenia/tego samego elementu na nowy, na własny koszt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach