Przetargi.pl
Dostawa zestawu transporterów przeznaczonych do pozycjonowania przedmiotów w systemie automatycznej optycznej inspekcji, nr sprawy BG/14/2018

Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Pułaskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 644 241 , fax. 483 644 760
  • Data zamieszczenia: 2018-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Pułaskiego 6/10
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 644 241, fax. 483 644 760
    REGON: 001238212
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://itee.radom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawu transporterów przeznaczonych do pozycjonowania przedmiotów w systemie automatycznej optycznej inspekcji, nr sprawy BG/14/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu transporterów do pozycjonowania badanych przedmiotów w systemie automatycznej optycznej inspekcji do wieloparametrycznej kontroli jakości. Zestaw transporterów musi być dostarczony w formie kompaktowej konstrukcji przystosowanej do zamontowania w module mechatronicznym systemu badawczego. Przedmiot zamówienia musi umożliwiać realizację testów modelowego systemu automatycznej inspekcji optycznej, w tym w zakresie kontroli jakości wyrobów ze szkła (np. szklanek). Szczegółowy opis techniczny i wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1, 2 i 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31700000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę – sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw, jeżeli oferta, załączone dokumenty lub oświadczenia są podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy; 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 4. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt. 3, została wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców; 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie obowiązek składania oświadczeń lub dokumentów wymienionych w pkt. III.4 dotyczy każdego z wykonawców osobno.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach