Przetargi.pl
Dostawa zestawu serwerowego dużej pojemności dyskowej wraz z instalacją i szkoleniem pracowników dla Uniwersytetu Gdańskiego

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2011-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawu serwerowego dużej pojemności dyskowej wraz z instalacją i szkoleniem pracowników dla Uniwersytetu Gdańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wspólny słownik zamówień (CPV):48820000 - serwery; 48961000-2 sterowniki Ethernet; 51610000 -1 usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji; 80511000-9 usługi szkolenia personelu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ). 3. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa zestawu serwerowego o dużej pojemności wraz z instalacją i szkoleniem pracowników dla Uniwersytetu Gdańskiego w ramach dotacja LAN 2011 do umowy decyzji 985 IA -LAN 2011. 4. Przez zestaw serwerowy o dużej pojemności dyskowej Zamawiający rozumie serwer udostępniający przestrzeń dyskową dla innych serwerów oraz użytkowników sieci Zamawiającego. Dane mają być udostępniane poprzez sieć Ethernet, protokołem iSCSI, Fibre Channel over Ethernet (FCoE) oraz Fibre Channel. 5. Zestaw musi zostać zainstalowany i uruchomiony celem sprawdzenia poprawności działania wszystkich elementów przez Wykonawcę na Wydziale Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego, Ośrodek Informatyczny, ul. Wita Stwosza 57, pokój 25. 6. Dostarczony sprzęt musi współpracować z posiadaną przez Zamawiającego macierzą FUJITSU DX440, tj. - podsystem dyskowy musi posiadać możliwość rozbudowy (wyłącznie poprzez zakup dodatkowej licencji) o funkcjonalność zdalnej replikacji synchronicznej/asynchronicznej danych, z posiadanym i eksploatowanym systemem dyskowym FUJITSU DX440. 7. Dostarczony zestaw powinien zostać zainstalowany w dostarczonej przez Wykonawcę szafie telekomunikacyjnej (rackowej) lub równoważnej. 8. Wykonawca zapewnia podstawową konfigurację systemu dyskowego wg wskazań Zamawiającego, w tym dokona instalacji dołączonego oprogramowania zarządzającego i innego oprogramowania wchodzącego w skład oferty. 9. System serwerowy musi być fabrycznie nowy tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. Musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski i musi reprezentować model bieżącej linii produkcyjnej (nie więcej niż 6 miesięcy od daty produkcji) oraz zapewniający realizację uprawnień gwarancyjnych. System nie może być w dniu składania ofert przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 10. Gwarancja obejmuje okres minimum 36 miesięcy (naprawy onsite). 11. Czas reakcji na zgłoszenie awarii w ciągu 4 godzin od chwili zgłoszenia awarii (w godzinach 8:00-17:00 w dni robocze.) Gwarantowany czas naprawy w następnym dniu roboczym maksymalnie w następny dzień roboczy lub podstawienie urządzenia zastępczego. 12. Dla podsystemu dyskowego czas reakcji na zgłoszenie awarii w dni robocze do 4 godzin, naprawa na następny dzień roboczy lub podstawienie urządzenia zastępczego. 13. Serwis gwarancyjny musi obejmować dostęp do poprawek i nowych wersji oprogramowania wbudowanego, które są elementem zamówienia, w ciągu 36 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. 14. Dostępność części zamiennych do oferowanego modelu serwera przez co najmniej 5 lat po zakończeniu produkcji. 15. Wszystkie koszty związane z przeprowadzeniem napraw gwarancyjnych wliczając w to koszt części i transportu ponosi Wykonawca. 16. Wykonawca musi zapewnić wzajemne prawidłowe działanie wszystkich podzespołów wchodzących w skład serwera. 17. Wykonawca dokona podstawowego uruchomienia serwera w celu sprawdzenia poprawności działania wszystkich elementów. 18. Wykonawca dokona podstawowej konfiguracji systemu wg wskazań Zamawiającego, w tym dokona instalacji dołączonego oprogramowania zarządzającego i innego oprogramowania (oraz licencji) wchodzącego w skład oferty. 19. System serwerowy musi posiadać instrukcję w języku polskim. 20. Wykonawca zapewni szkolenie z zakresu obsługi i konfiguracji oferowanego systemu dla minimum 3 osób i obejmujący: a) poznanie architektury systemu, b) Instalacja i konfiguracja sprzętu, okablowanie systemu, c) podstawowe czynności administracyjne; d) rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów eksploatacyjnych; e) system Zarządzania systemem; f) konfigurację oprogramowania zarządzającego i innego oprogramowania (oraz licencji) wchodzącego w skład oferty, g) połączenie z serwerami; h) zaawansowane funkcje oprogramowania; i) czas trwania szkolenia - 1 dzień (nie mniej niż 7 godzin). 21. System serwerowy musi posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. 22. Zamawiający wymaga aby dostarczone urządzenie było oznaczone widocznym symbolem CE na górnej ścianie obudowy (deklaracja zgodności CE) zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12.marca.2003 roku (DZ.U. nr 49 poz. 414 z 24 marca 2003r). 23. Cały system musi pochodzić z legalnego kanału sprzedaży producenta w Polsce i musi reprezentować model bieżącej linii produkcyjnej. 24. Nie dopuszcza się użycia urządzeń odnawianych, demonstracyjnych lub powystawowych. 25. Zestaw serwerowy musi być wykonany zgodnie z europejskimi dyrektywami RoHS i WEEE stanowiącymi o unikaniu i ograniczaniu stosowania substancji szkodliwych dla zdrowia. 26. Przedmiot zamówienia musi spełniać co najmniej podane parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 2 (do SIWZ). 27. Spełnienie wymagań technicznych dla w/w sprzętu musi być potwierdzone załączoną do oferty specyfikacją techniczną oferowanych urządzeń pochodzącą od producenta sprzętu lub potwierdzoną przez producenta sprzętu. 28. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych (nie gorszych jakościowo niż proponowane przez Zamawiającego). Jeżeli Wykonawca proponuje zestaw serwerowy o parametrach równoważnych, musi: 1) wpisać wprowadzone zmiany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 (do SIWZ). Proponowane przez Wykonawcę parametry równoważne muszą być zaznaczone bardzo czytelnie ( np. inny kolor czcionki). 2) wskazać rozwiązania równoważne w specyfikacji technicznej producenta ( rozdział V pkt 4, ppkt 1 SIWZ). 3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego tj o parametrach takich samych bądź lepszych niż proponowane przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 12.000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych), 2. Forma wadium. 1) Wadium można wnieść w formie: a) pieniężnej, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz.253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz.1824 nr 42, poz.275 z późn. zm.). 2). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść do upływu terminu składania ofert, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : Bank PEKAO S.A. IV O Gdańsk 54124012711111000014925434 odpowiednio z dopiskiem: Postępowanie nr A120-211-154 11MB: Oferta na - dostawa zestawu serwerowego o dużej pojemności wraz z instalacją i szkoleniem pracowników dla Uniwersytetu Gdańskiego. Oryginał lub kopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. Kopia dowodu przelewu musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na koncie Zamawiającego.za termin wniesienia wadium w tej formie zostanie przyjęty termin obciążenia rachunku Wykonawcy. 3) Wadium wnoszone w pozostałych formach - należy złożyć w formie kopii wraz z ofertą i wymaganymi dokumentami a oryginał należy dołączyć w oddzielnej kopercie w miejscu składania ofert, z oznaczeniem: wadium na - dostawa zestawu serwerowego o dużej pojemności wraz z instalacją i szkoleniem pracowników dla Uniwersytetu Gdańskiego. 4) Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 3. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu , Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium, przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6 , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4. Przepadek wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami(co winno zostać w treści gwarancji lub poręczenia), jeżeli : a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie. 1) Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu je zwrócono, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach