Przetargi.pl
Dostawa zestawu opatrunkowego do podciśnieniowej terapii leczenia ran

Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 58-309 Wałbrzych, ul. Sokołowskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 746 489 742 , fax. 746 489 746
  • Data zamieszczenia: 2020-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
    ul. Sokołowskiego 4
    58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 746 489 742, fax. 746 489 746
    REGON: 89004744600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdrowie.walbrzych.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawu opatrunkowego do podciśnieniowej terapii leczenia ran
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    L. P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY ILOŚĆ 24 M-CE 1 Jałowy piankowy zestaw opatrunkowy do terapii podciśnieniowej w rozmiarach 10x8x3cm, 20x12,5x3cm, 25x15x3cm Skład zestawu: - jałowy opatrunek piankowy, - miękki elastyczny port z drenem wyściełanym gąbką, która minimalizuje ucisk, wypełniony dodatkowo materiałem zapobiegającym zapychaniu i zaginaniu się drenu podczas terapii. Dren z jednej strony zakończony szybkozłaczką kompatybilną z kanistrem, - folia samoprzylepna okluzyjna szt. 600 2 Łącznik Y pozwalający na połączenie dwóch sterylnych portów z jednym przyrządem do podciśnienia szt. 20 3 Kanister – jednorazowy zbiornik z substancją żelującą wysięk: - z drenem przeźroczystym zakończonym filtrem do podłączenia z aparatem do podciśnieniowego leczenia ran, - z dodatkowym drenem zakończonym z jednej strony szybkozłączką, a z drugiej końcówką do podłączenia z kanistrem, - rozmiary kanistra: 800ml, 250ml, 750ml szt. 600 4 Pojedynczo pakowany dren z miękkim wyściełanym kanałem, zapobiegający zapychaniu podczas użytkowania oraz powstawania odleżyn szt. 500 5 Folia samoprzylepna okluzyjna w różnych rozmiarach szt. 150 6 Opatrunek żelowy, aby rozwiązać problem nieszczelności oraz poprawić przylepność opatrunków w trudnych częściach ciała, o wymiarze 10 cm x 7 cm szt. 50 7 Chusteczki do pielęgnacji rany (redukujące bóle przy usuwaniu opatrunków, wodoodporne, paraprzepuszczalne, szybkosnące, umożliwiające obserwację skóry) szt. 100 Zamawiający wymaga obowiązkowe przeprowadzenie przeszkolenia przez przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający wymaga na czas trwania umowy bezpłatnego użyczenia urządzenia do podciśnieniowej terapii leczenia ran (minimum 7 urządzeń): • przenośne – opcjonalne dołączenie torby przenośnej, • zakres ciśnień: 40 – 200 mmHg, • czas ładowania baterii – 3 godziny, ok. 80% pojemności, • czas pracy na baterii – około 20 godzin, • dostępne cykle pracy – ciągłe lub naprzemienne, • wyświetlacz cyfrowy, • automatyczna blokada – zablokowanie po 10 minutach, • proszek żelujący powodujący krzepnięcie w kanistrze, • oznaczenia na zbiorniku, • filtr antybakteryjny wewnątrz kanistra, • alarm niskiego poziomu baterii, • alarm niskiego ciśnienia, • alarm wysokiego ciśnienia, • alarm pełnego kanistra, • alarm zablokowania przewodu, • klamry wężyka, • alarm niedziałającego urządzenia, • opcja zasilania z sieci elektrycznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 26 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj. : posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach