Przetargi.pl
Dostawa zestawu myjąco dezynfekującego do kaset styropianowych, skrzynek plastikowych oraz multiplatów

Nadleśnictwo Gościeradów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-275 Gościeradów, ul. Folwark 1e
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8381174 , fax. 015 8381102
  • Data zamieszczenia: 2012-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Gościeradów
    ul. Folwark 1e 1e
    23-275 Gościeradów, woj. lubelskie
    tel. 015 8381174, fax. 015 8381102
    REGON: 83001773600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/goscieradow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawu myjąco dezynfekującego do kaset styropianowych, skrzynek plastikowych oraz multiplatów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zastosowanie: Zestaw przeznaczony jest do ciśnieniowego mycia oraz dezynfekcji kaset styropianowych, skrzynek plastikowych oraz multiplatów przeznaczonych do produkcji szkółkarskiej. Zestaw musi umożliwiać pracę w dwóch trybach mycie kaset, skrzynek oraz multiplatów wodą pod ciśnieniem oraz dezynfekcja kaset, skrzynek oraz multiplatów odpowiednim środkiem chemicznym. Zestaw musi umożliwiać mycie oraz dezynfekcje kaset i skrzynek oraz multiplatów o następujących wymiarach: a/kaset styropianowych V200 o wym. [wys. x szer. x dł.] 18 cm x 31 cm x 65 cm, b/kaset styropianowych V300 o wym. [wys. x szer. x dł.] 18 cm x 31 cm x 65 cm, c/skrzynek plastikowych o wym. [wys. x szer. x dł.] 25 cm x 40 cm x 60 cm, d/multiplatów o wym. [wys. x szer. x dł.] 6 cm x 34 cm x 54 cm, 2.Osoba obsługująca zestaw ma umieszczać kasety styropianowe, skrzynki plastikowe lub muliplaty na urządzeniu a po umyciu oraz dezynfekcji ma je odbierać. Cały proces mycia oraz dezynfekcji ma się odbywać bez udziału osoby obsługującej urządzenie. 3.Maksymalna dopuszczalna masa zestawu: 700 kg, 4.Zestaw musi posiadać możliwość jego przenoszenia za pomocą wózka widłowego, 5.Maksymalne wymiary zestawu:max. długość 6000 mm,max. szerokość 1000 mm, 6.Minimalna wydajność zestawu 350 sztuk [kaset styropianowych, skrzynek plastykowych, multiplatów] na 1 godzinę, 7.Minimalne ciśnienie wody podczas mycia kaset 7 bar. 8.Woda wykorzystywana do mycia kaset musi pracować o obiegu zamkniętym, musi być zapewniona możliwość okresowej wymiany wody z urządzenia. 9.Ciecz dezynfekująca wykorzystywana do dezynfekcji kaset musi pracować w obiegu zamkniętym, musi być zapewniona możliwość okresowej wymiany środka dezynfekującego. 10.Zestaw musi być wyposażony w możliwość regulacji ilości dozowanego cieczy dezynfekującej. 11.Zasilanie zestawu 3 fazowe. 12.Zapotrzebowanie na energie elektryczną: łączna moc zestawu nie może przekraczać 35 kW. 13.Zestaw musi być objęty gwarancją na 12 miesięcy licząc od daty odbioru urządzenia przez Zamawiającego, 14.Urządzenie musi być fabrycznie nowe. 15.Wraz z urządzeniem należy dostarczyć kompletną instrukcję w języku polskim oraz Deklarację Zgodności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 160000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł ), które może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze - poręczeniem pieniężnym, - poręczeniach i gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116 poz.730 i 732, nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 nr 96 poz. 620). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ O/Stalowa Wola 78 2030 0045 1110 0000 0058 7200. W tytule przelewu należy wpisać: [wadium- Dostawa zestawu myjąco dezynfekującego do kaset styropianowych, skrzynek plastikowych oraz multiplatów]. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądze - oryginał należy złożyć w kasie Zamawiającego pokój nr 10 lub załączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu Wykonawcy. 4. Wykonawca dołączy do oferty kopię wniesienia wadium, 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 6. Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z rozdziałem VII pkt 1 SIWZ - będą wykluczeni. 7. Zamawiający zwraca wszystkim Wykonawcom niezwłocznie wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej (z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza) lub unieważnieniu postępowania z zastrzeżeniem ust.12 poniżej. 8. Zamawiający zwraca wadium: - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium, które zwrócono Wykonawcy na podstawie ust. 7 powyżej, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.Zamawiający także zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych oświadczeń i dokumentów na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_goscieradow/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach