Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego 28
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8487023, 8487043 , fax. 061 8487043, 8487145
- Data zamieszczenia: 2009-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
ul. Wojska Polskiego 28 28
60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8487023, 8487043, fax. 061 8487043, 8487145
REGON: 00000184400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa zestawu mikroskopowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu mikroskopowego szczegółowo wyspecyfikowanego w Załączniku nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385180009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Lp: Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: 1. FORMULARZ OFERTY ZAŁĄCZNIK NR 1 (wzór załączono do SIWZ) Oferta musi być sporządzona według formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji 2. SYTUACJA PODMIOTOWA WYKONAWCY ZAŁĄCZNIK NR 2 (wzór załączono do SIWZ) Oświadczenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Ust. PZP 3. ZAŁĄCZNIK NR 3(sporządza Wykonawca) AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4. ZAŁĄCZNIK NR 4 (sporządza Wykonawca) ZAŚWIADCZENIE, IŻ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ODPOWIADA NORMOM Dokument w postaci oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że oferowane urządzenia spełniają normy CE dla urządzeń elektrycznych i posiadają oznakowanie CE. 5. ZAŁĄCZNIK NR 5 (załączono do SIWZ) OPIS min. parametrów wymaganych przez Zamawiającego i parametrów oferowanych przez Wykonawcę Zawiera opis minimalnych parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego oraz opis parametrów technicznych oferowanych przez Wykonawcę z podaniem typu i producenta. Wykonawca podaje opis każdej pozycji w kolumnie Opis oferowanych parametrów technicznych z podaniem producenta dokładnie wskazując producenta danego podzespołu. 6. ZAŁĄCZNIK NR 6 ( załączono do SIWZ) KALKULACJA CENOWA Zawiera kosztorys cenowy obejmujący całość przedmiotu zamówienia na dostawę zestawu mikroskopowego 7. ZAŁĄCZNIK NR 7 ( załączono do SIWZ) Wykonawca udzieli min 18 miesięcy gwarancji na dostarczony zestaw mikroskopowy. Wykonawca musi spełnić dodatkowe warunki wynikające z treści Załącznika nr 9 8. ZAŁĄCZNIK NR 8 ( załączono do SIWZ) WZÓR PROTOKOŁU ODBIORU URZĄDZENIA Zawiera istotne dla Zamawiającego warunki odbioru sprzętu. 9. ZAŁĄCZNIK NR 9 ( załączono do SIWZ) ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY Zawiera wzór umowy, który określa istotne dla stron postanowienia umowy oraz zmiany w umowie i stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną