Zespół Szkół Technicznych ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 33
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-87 565 36 30 , fax. 0-87 565 36 34
- Data zamieszczenia: 2013-09-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Technicznych
ul. Sejneńska 33 33
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 0-87 565 36 30, fax. 0-87 565 36 34
REGON: 00018405200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zst.suwalki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła ponadgimnazjalna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawu komputerowego tj. komputer stacjonarny i monitor. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa zestawu komputerowego tj. komputer stacjonarny i monitor. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do siwz (formularz cenowy): 1) Komputer stacjonarny typ 1 - szt. 1 2) Monitor do komputera stacjonarnego typ 1 - szt. 1 3. Dostawy Wykonawca dokona po uzgodnieniu z Zamawiającym. 4. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek transport i rozładunek dostarczonego sprzętu. 5. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa w dni robocze w godzinach 9:00-14:00 do siedziby Zamawiającego ul. Sejneńska 33, 16-400 Suwałki. 6. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nie używany, nie poddawany żadnym naprawom, bez wad, oraz posiadający wymagane polskim i europejskim prawem certyfikaty zgodności. 7. Przez realizację zamówienia rozumie się dostarczenie sprzętu transportem Wykonawcy, na jego koszt do siedziby Zamawiającego, wniesienie do miejsca wyznaczonego, montażu, instalacji, uruchomienia sprzętu oraz przeszkolenie osób wyznaczonych z ZST w zakresie obsługi. 8. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji od dnia podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego, zgodnie ze szczegółowymi warunkami gwarancji zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. Jeśli w opisie nie podano okresu gwarancji Zamawiający wymaga gwarancji min. 36 miesięcy. 9. Co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą należy zgłosić telefonicznie Zamawiającemu gotowość do dostarczenia sprzętu. 10. Ewentualne zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów i nazw własnych zamawianego asortymentu służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych urządzeń/oprogramowania, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych od opisanych w katalogach wskazanych firm pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich 11. Termin płatności - do 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego w formie przelewu na konto Wykonawcy podane w fakturze. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zst.suwalki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu informatycznego (sprawa nr 41/ZP/WŁ/16)
Dodano: 2016-07-25
Dostawa sprzętu komputerowego ZP/PN-10/16
Dodano: 2016-04-07- AZP/261/D/27/AI/P/2/2016 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB: - część 1 - dostawa komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, drukarek, monitorów komputerowych, serwera, - część 2 - dostawa licencji oprogramowania antywirusowego, - część 3 - dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i sprzętu biurowego.
Dodano: 2016-03-31 - AZP/261/D/6/AI/P/1/2016 - Dostawę komputerów stacjonarnych, przenośnych, drukarek, oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB
Dodano: 2016-01-20 - Akcesoria II - 2015
Dodano: 2015-12-04 - Dostawa sprzętu komputerowego i sprzętu elektronicznego w ramach projektu Kreatywne Ośrodki Nauki i Technologii w Suwałkach i Grodnie
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania: Zadanie 1: Dostawa komputerów i licencji oprogramowania biurowego Zadanie 2: Dostawa oprogramowania do projektowania i tworzenia dokumentacji obiektów inżynierii lądowej Zadanie 3: Dostawa routerów Zadanie 4: Dostawa kserokopiarki wielofunkcyjnej
Dodano: 2015-11-12 - Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Izby Celnej w Białymstoku
Dodano: 2015-11-02 - Dostawa sprzętu komputerowego i sprzętu elektronicznego w ramach projektu Kreatywne Centra Nauki i Technologii w Suwałkach i Grodnie
Dodano: 2015-10-22