Gmina Węgliniec ogłasza przetarg
- Adres: 59-940 Węgliniec, ul. Sikorskiego 3
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 77 11 435 , fax. 075 77 12 551
- Data zamieszczenia: 2009-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgliniec
ul. Sikorskiego 3 3
59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
tel. 075 77 11 435, fax. 075 77 12 551
REGON: 23082141100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawu hydraulicznych urządzeń ratowniczych dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Czerwonej Wodzie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego zestawu hydraulicznych urządzeń ratowniczych dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Czerwonej Wodzie do siedziby OSP wraz przeszkoleniem użytkowników. Wymagania techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia zostały określone w Specyfikacji Technicznej pn. Wymagania dla zestawu ratowniczych urządzeń hydraulicznych, stanowiącej załącznik do SIWZ. Dostarczany sprzęt musi posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia wydane przez CNBOP. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351120002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy w przedmiocie prowadzonej działalności (odpis z KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej ) mają zapis dotyczący możliwości wykonania przedmiotu zamówienia. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie 1.3. dysponują potencjałem technicznym 1.4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; 1.6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Spełnienie warunków, o których mowa w punkcie 1, Zamawiający oceni na podstawie oświadczeń oraz dokumentów złożonych przez Wykonawcę
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot; 1.2. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument musi być złożony przez każdy podmiot; 1.3. kopie odpowiednich świadectw dopuszczenia CNBOP potwierdzających parametry oferowanego sprzętu. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2 , składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, potwierdzające, że: 2.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2.3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.1 i 2.2 nie mogą być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty o których mowa w pkt.2.3 nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2 i 2.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokumenty o których mowa w pkt. 2 muszą być złożone przez każdy podmiot.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kamery termowizyjne do działań poszukiwawczych z sondą teleskopową (3 sztuki) oraz sprzęt łączności przewodowej - urządzenie nasłuchowe przeznaczone do działań ratowniczych (2 sztuki) dla Specjalistycznych Grup Poszukiwawczo Ratowniczych (SGPR)
Dodano: 2013-10-03 - Dostawa zestawów ratownictwa medycznego PSP R1
Dodano: 2012-04-18 - Dostawa sań lodowych - 11 szt.
Dodano: 2011-06-13