Przetargi.pl
Dostawa zestawu hydraulicznych narzędzi ratowniczych-kategorii 1 dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ropczycach

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Floriana 6
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2218597 , fax. 017 2227572
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Floriana 6 6
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. 017 2218597, fax. 017 2227572
    REGON: 00125434600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pspropczyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawu hydraulicznych narzędzi ratowniczych-kategorii 1 dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ropczycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu hydraulicznych narzędzi ratowniczych składającego się z następujących elementów: 1/ pompy hydraulicznej zasilającej, 2/ zwijadła podwójnego, 3/ nożyc hydraulicznych, 4/ rozpieracza hydraulicznego ramieniowego, 5/ rozpieracza kolumnowego wyposażonego we wspornik progowy 6/ zestawu hydraulicznych narzędzi ręcznych składającego się z: (wyważacza do drzwi, przecinacza do pedałów, ręcznej pompy hydraulicznej), 7/ zestawu 2 pokrowców ochronnych zabezpieczających poduszki powietrzne kierowcy, 8/ zestawu klinów stabilizacyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424153207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają postanowienia art. 22 ust. 1pkt 1-4 tj.: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności dotyczącej przedmiotu objętego zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz: 5)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 6)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia między innymi na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych, oraz spełniają warunki określone w siwz; Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczeń oraz dokumentów złożonych wraz z ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 prawa zamówień publicznych (ZAŁ Nr 2), 2)Oświadczenie zgodne z art. 24 ust. 1 prawa zamówień publicznych (ZAŁ Nr 3) 3)Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 4)Dokumenty/upoważnienia/pełnomocnictwa uprawniające osobę/y podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub z dokumentów o których mowa w wierszu powyższym 5)W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy zaznaczyć, które podmioty występują wspólnie oraz przedstawić pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej te podmioty. 6)Ważne świadectwa dopuszczenia na narzędzia wydane przez Centrum Naukowo - Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej, 7)Dokumentacje, instrukcje obsługi rysunki poglądowe z wymiarowaniem, ewentualne zdjęcia , katalogi itp 8)Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków ,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pspropczyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 21 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach