Przetargi.pl
Dostawa zestawu do wideolaparoskopii cyfrowej HD

Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza w Chojnicach ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, ul. Leśna 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3956974 , fax. 052 3956505
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza w Chojnicach
    ul. Leśna 10 10
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 3956974, fax. 052 3956505
    REGON: 00030816900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.chojnice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawu do wideolaparoskopii cyfrowej HD
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa zestawu do wideolaparoskopii cyfrowej HD (patrz - formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ oraz formularz parametrów technicznych - załącznik nr 3 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331680005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy, którzy przystąpią do przetargu, najpóźniej w dniu składania ofert, obowiązani są do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić tylko Wykonawcy, którzy: 1) Warunki podmiotowe: a. Posiadają uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonał w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia ogłoszenia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wielkością przedmiotowi zamówienia. c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż wartość przedmiotu zamówienia składanej oferty. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. WYMOGI DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Oferowany przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania określone ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych. 2. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania techniczne zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ, a poszczególne parametry techniczne powinny wynikać z dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu lub innych materiałów określających parametry przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający wymaga zapewnienia (w ramach złożonej oferty) szkolenia personelu w zakresie obsługi, mycia, konserwacji i sterylizacji zestawu, w określonym terminie uzgodnionym z Zamawiającym, potwierdzonego certyfikatem. 4. Zamawiający wymaga zaoferowania na proponowany sprzęt medyczny min. 24 m-cy gwarancji oraz zabezpieczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego w zakresie określonym w załączniku nr 8 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu i wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. z 2006 r. nr 87, poz. 605 z późn. zm.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1 Oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. 2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3 Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana jako uprawnione do reprezentacji podmiotu zgodnie z dokumentacją rejestrową. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczęć udzielającego pełnomocnictwa i jego podpis (jeżeli dotyczy). 2.4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.5 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.6 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.7 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.8 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. 2.9 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ponadto przedłożyć należy: 1. Dokumenty potwierdzające jakość wyrobów (atesty, certyfikaty, itp.). 2. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych. 3. Oświadczenie o zobowiązaniu się Wykonawcy do bezpłatnego przeszkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi, mycia, konserwacji i sterylizacji zestawu, w określonym terminie uzgodnionym z Zamawiającym, potwierdzonego certyfikatem. 4. Oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu. 5. Oryginalny katalog (lub firmowe materiały informacyjne z parametrami technicznymi przedmiotu zamówienia) umożliwiający weryfikację zgodności oferowanych produktów z wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ - Zamawiający dopuszcza złożenie powyższych materiałów w języku angielskim lub niemieckim.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.chojnice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach