Instytut Ekspertyz Sądowych im Prof. dra Jana Sehna ogłasza przetarg
- Adres: 31-033 Kraków, ul. Westerplatte
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 422 87 55 , fax. 012 422 89 00
- Data zamieszczenia: 2019-09-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Ekspertyz Sądowych im Prof. dra Jana Sehna
ul. Westerplatte 9
31-033 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 422 87 55, fax. 012 422 89 00
REGON: 32562400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ies.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawu do wideokonferencji - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa zestawu do wideokonferencji obejmującego: wideoterminal, kamerę główną, mikrofon powierzchniowy, telewizor LED i kamerę dokumentową - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32232000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub 14 RODO – załącznik nr 8 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu, 2. wydruk wygenerowany ze strony https://ems.ms.gov.pl odpowiadający odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorców KRS albo wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do CEIDG, wygenerowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. W przypadku, gdy ofertę składa spółka cywilna, należy do oferty dołączyć również umowę spółki oraz zaświadczenia wszystkich wspólników o prowadzeniu działalności gospodarczej. 3. oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane urządzenia są dopuszczone do obrotu na terytorium Polski i posiadają certyfikaty bezpieczeństwa – znak CE. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną