Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg
- Adres: 38200 Jasło, ul. Lwowska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134 437 500 , fax. 134 468 322
- Data zamieszczenia: 2017-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny
ul. Lwowska 22
38200 Jasło, woj. podkarpackie
tel. 134 437 500, fax. 134 468 322
REGON: 37044448600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaslo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa zestawu do badań endoskopowych dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa zestawu do badań endoskopowych oraz przeszkolenie personelu Szpitala Specjalistycznego w Jaśle. Skład zestawu: procesor wizyjny HDTV wysokiej rozdzielczości, videogastroskop HDTV, videokolonoskop HDTV, monitor medyczny HD, pompa płucząca, wózek medyczny - zgodnie z Załacznikiem nr nr 1 formularz ofertowy oraz z Załącznikiem nr 2 – opis przedmiotu zamówienia o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Zamawiający wymaga dostawy zestawu do badań endoskopowych kompletnego, który po zainstalowaniu będzie gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Zestaw nowy nie używany, wyklucza się aparaty demo. Zamawiający ubezpieczy przedmiot postępowania w ubezpieczeniu mienia od wszystkich ryzyk. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: a) oferowany wyrób medyczny musi posiadać atesty, certyfikaty i być zarejestrowany zgodnie z przepisami prawa wymagającymi posiadania atestów, certyfikatów oraz rejestracji, b) oferowany wyrób medyczny musi być wprowadzony do obrotu i używania zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. t.j. z 2017r. poz. 211), c) oferowany wyrób medyczny musi odpowiadać normom lub specyfikacjom technicznym obowiązującym dla tego wyrobu. Obowiązki Wykonawcy w zakresie dostawy zestawu do badań endoskopowych: a) dostarczenie sprzętu na własny koszt do siedziby Zamawiającego, b) przeprowadzenie szkolenia personelu w terminie z nim ustalonym w zakresie obsługi i konserwacji, potwierdzone protokołem, c) instalacja sprzętu, podłączenie do mediów zasilających i uruchomienie na swój koszt, d) uczestnictwo w odbiorze technicznym i przekazanie sprzętu w użytkowanie protokołem zdawczo - odbiorczym podpisanym przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy, e) założenie paszportu technicznego i wypełnienie go zgodnie z art. 90 ustawy o wyrobach medycznych, f) wpisy do paszportu technicznego przeglądów w okresie gwarancyjnym, g) zapewnienie serwisu pogwarancyjnego, (na podstawie odrębnej umowy), h) udzielenie min. 24 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi (na cały zestaw) , i) podjęcie działań serwisowych do 48 godz. w dni robocze (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) oraz usunięcie awarii w terminie max. 7 dni od momentu zgłoszenia awarii. j) zapewnienie (bez ponoszenia dodatkowych kosztów) obowiązkowych przeglądów w okresie gwarancyjnym wymaganych dla dobrej pracy aparatu (min. 1 na rok), oraz 1 przegląd w ostatnim miesiącu przed upływem gwarancji, po wcześniejszym ustaleniu terminu z użytkownikiem, k) Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany uszkodzonego elementu towaru, na wolny od wad w przypadku maksymalnie trzech napraw tego samego elementu towaru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33168000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy- wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1 SIWZ – załącznik nr 4. 3. Opis przedmiotu zamówienia – wzór druku stanowi załącznik nr 2. 4. Opisy (katalogi handlowe lub ulotki lub specyfikacje produktu lub świadectwa kontroli produktu lub opisów technicznych itp.) – celem weryfikacji z opisem przedmiotu zamówienia (potwierdzająca wszystkie parametry). 5. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy Upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 7. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.2. SIWZ (jeśli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA INKUBATORÓW STACJONARNYCH - 3 SZT.
Dodano: 2021-05-28 - DOSTAWA LASERA HOLMOWEGO
Dodano: 2021-05-28 - DOSTAWA SPRZĘTU I NARZĘDZI UROLOGICZNYCH
Dodano: 2021-05-26 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA ODDZIAŁU CHIRURGII URAZOWO-ORTOPEDYCZNEJ
Dodano: 2021-01-13 - DOSTAWA INKUBATORÓW STACJONARNYCH - 2 SZT
Dodano: 2020-10-01 - dostawę mebli medycznych dla Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej
Dodano: 2020-09-10 - dostawa urządzeń dla Zakładu Wodolecznictwa
Dodano: 2020-09-03 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA ODDZIAŁU CHIRURGII URAZOWO-ORTOPEDYCZNEJ
Dodano: 2020-08-05 - dostawa sprzętu i narzędzi urologicznych
Dodano: 2020-06-10 - DOSTAWA INKUBATORÓW STACJONARNYCH - 3 SZT
Dodano: 2020-05-21