Przetargi.pl
Dostawa zestawu do analizy kwasów nukleinowych DNA, RNA i białek dla Katedry Biologii Molekularnej Uniwersytetu Gdańskiego

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2015-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawu do analizy kwasów nukleinowych DNA, RNA i białek dla Katedry Biologii Molekularnej Uniwersytetu Gdańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu do analizy kwasów nukleinowych DNA, RNA i białek dla Katedry Biologii Molekularnej Uniwersytetu Gdańskiego, zwanego dalej sprzętem. 2. Miejsce dostawy: Katedra Biologii Molekularnej Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego: 80-308 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 59, pokój A245. 3. Zamówienie obejmuje również montaż i podłączenie sprzętu (podłączenie komory bezpieczeństwa biologicznego do gazów technicznych, sprawdzenie szczelności i sprawności przepływów laminarnych, instalacji urządzenia pomiarowego wraz z oprogramowaniem), przeszkolenie 5 pracowników Zamawiającego z obsługi i konserwacji sprzętu, dostarczenie wraz z fakturą podpisanego przez obie strony protokołu odbioru oraz podpisaną przez Wykonawcę kartę gwarancyjną ze specyfikacją sprzętu oraz instrukcję obsługi w języku polskim lub angielskim w pełnej wersji, 4. Sprzęt musi: 1.) być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, spełniać wszystkie wymagania opisane w załączniku nr 2 do SIWZ, 2.) posiadać oznakowanie CE umieszczone na tabliczkach znamionowych lub bezpośrednio na sprzęcie, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. 2010 r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami), 3.) jeżeli obowiązujące przepisy prawa tego wymagają, sprzęt wykorzystujący energię musi posiadać dołączoną, etykietę i kartę produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach sprzętu, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012 r. poz. 1203), 5. Gwarancja: 1.) gwarancja na okres nie krótszy niż: 24 miesiące (z uwzględnieniem zapisów rozdziału XII pkt 6 ppkt 2 SIWZ). 2.) szczegóły dotyczące gwarancji opisane są w § 3 załącznika nr 4 do SIWZ - projektu umowy. 6. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. 7. Wymagania przedmiotowe i sposób ich oceny: 1.) sprzęt i warunki realizacji przedmiotu zamówienia winny być zgodne z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ z załącznikami, szczególnie w Załączniku nr 2, 2.) spełnienie wymagań oceniane będzie na podstawie dołączonej specyfikacji technicznej producenta, 3.) niespełnienie wymagań przedmiotowych Zamawiającego skutkuje odrzuceniem oferty. 8. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego sprzętu, w przypadku: 1.) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego sprzętu a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 8 ust. 1 pkt. 3 umowy, 2.) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie sprzętu w jego pełnym zakresie. 9. W przypadkach określonych w pkt. 7 Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania sprzętu, a Wykonawca jest obowiązany do wymiany sprzętu na nowy wolny od wad. Jeżeli termin dostawy wymienionego sprzętu przekroczy termin, o którym mowa w § 4 umowy, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1) umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach