Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich 2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
- Data zamieszczenia: 2009-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych
ul. Śniadeckich 2 2
75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
REGON: 00000170300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawu audiowizualnego stacjonarnego i zestawu audiowizualnego przenośnego w ramach projektu Program rozwojowy Politechniki Koszalińskiej w zakresie kształcenia na kierunkach technicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa zestawu audiowizualnego stacjonarnego i zestawu audiowizualnego przenośnego w ramach projektu Program rozwojowy Politechniki Koszalińskiej w zakresie kształcenia na kierunkach technicznych w zakresie określonym w SIWZ oraz formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323212001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 i spełniający wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, spełniają ponadto następujące warunki: - zapewniają udzielenie gwarancji na poszczególne urządzenia: na projektory - min. 24 miesiące, na lampy- min. 3 miesiące, na pozostały sprzęt- min. 12 miesięcy, - termin płatności 21 dni, - zrealizowali w ostatnich 3 latach, co najmniej 1 zamówienie na dostawy o podobnym zakresie i wartości jak w niniejszym postępowaniu - przedłożą dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ (pkt 8.5), a stanowiące kompleksową ofertę. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany druk stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany druk stanowiący Załącznik Nr 2/I do specyfikacji. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw (co najmniej 1 zamówienie) o charakterze i złożoności porównywalnej lub zbliżonej z zakresem przedmiotu zamówienia, sporządzony na druku stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji. 5) Szczegółowy opis techniczny urządzenia wraz ze zdjęciem katalogowym. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 3, składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane § 2 (wymienione w pkt 8.5 SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę sprzętu komputerowego oraz sprzętu AGD i drobnego wyposażenia kuchni budynków B1, B2 i B3 zlokalizowanych przy ul. Przestrzennej 19 w Szczecinie w ramach zadania pn.: Budowa Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego Euroregionalne Centrum Edukacji Wodnej i Żeglarskiej
Dodano: 2015-08-17 - N-22/14 DOSTAWA WYPOSAŻENIA AUDIOWIZUALNEGO ORAZ STACJI ZARZĄDZAJĄCEJ, LEKARSKIEJ
Dodano: 2014-05-26 - PN-18/14 DOSTAWA WYPOSAŻENIA AUDIOWIZUALNEGO ORAZ STACJI ZARZĄDZAJĄCEJ, LEKARSKIEJ
Dodano: 2014-04-17 - Dostawa wyposażenia auli wykładowej w budynku I ul. Śniadeckich 2 w sprzęt audiowizualny wraz z montażem
Dodano: 2012-11-21 - Dostawa wyposażenia sali konferencyjnej wraz z montażem do hali sportowej budowanej przy Zespole Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach w ramach projektu pn. Rozbudowa i modernizacja transgranicznej bazy edukacyjno - sportowej w Zespole Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach oraz w Niemiecko - Polskim Gimnazjum z Löcknitz
Dodano: 2012-04-05 - Dostawa wyposażenia sali konferencyjnej wraz z montażem do hali sportowej budowanej przy Zespole Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach w ramach projektu pn. Rozbudowa i modernizacja transgranicznej bazy edukacyjno - sportowej w Zespole Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach oraz w Niemiecko - Polskim Gimnazjum z Löcknitz.
Dodano: 2012-02-22 - dostawę i montaż systemów audiowizualnych do obsługi konferencji naukowych oraz systemów poprawiających warunki dla osób niepełnosprawnych do przebudowywanej Auli im. prof. P. Małka w budynku WNEiZ przy ulicy Mickiewicza 64 w Szczecinie
Dodano: 2011-09-12 - Dostawa dwóch pracowni językowych dla 24 uczniów w każdej sali lekcyjnej oraz urządzeń multimedialnych
Dodano: 2010-08-05