Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg
- Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
- Data zamieszczenia: 2020-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
REGON: 55181193009000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawu aparatury i przyrządów do montażu elektronicznego w ramach projektu „NLPQT – Narodowe Laboratorium Fotoniki i Technologii Kwantowych”- 3 zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa zestawu aparatury i przyrządów do montażu elektronicznego w ramach projektu „NLPQT – Narodowe Laboratorium Fotoniki i Technologii Kwantowych”- 3 zadania. Zamawiający określił przedmiotową dostawę w 3 Zadaniach: - Zadanie nr 1: Zestaw narzędzi do lutowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1 do SIWZ – OPZ.. - Zadanie nr 2: Piec lutowniczy z akcesoriami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.2 do SIWZ – OPZ. - Zadanie nr 3: Stacja lutownicza BGA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.3 do SIWZ – OPZ. 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, pierwsze uruchomienie, sprawdzenie poprawności działania w siedzibie Zamawiającego. 1.2. Miejsce dostawy: ul. Janiszewskiego 1/17, bud. C-3, pok. 19 Wrocław 1.3. Kod CPV Zadanie 1: 42660000-0, Zadanie 2,3: 38000000-5. 1.4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SIWZ. 2. Wymagany termin realizacji przedmiotu umowy w danym zadaniu wynosi do: ja bym wpisała do 8 tygodni, jak dadzą wcześniej to zapłacimy wcześniej Zadanie 1 - do 14 tygodni od dnia podpisania umowy, Zadanie 2 - do 8 tygodni od dnia podpisania umowy, Zadanie 3 - do 14 tygodni od dnia podpisania umowy. Zamawiający w kryteriach oceny ofert w Zadaniu 2 będzie oceniał skrócenie tego terminu. 2.2. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42660000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 2. ZAWARTOŚĆ OFERTY - Oferta musi się składać z: 2.1. oświadczenia i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 1 SIWZ; 2.2. formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2.3. (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 3 SIWZ); 2.4. (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 8 SIWZ); 2.5. opisu oferowanego przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej – pozwalającego stwierdzić zgodność z wymaganiami Zamawiającego przedstawionymi odpowiednio w Załączniku nr 3 do SIWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców – odpowiednio dla Zadania, na które składana jest oferta wypełniony i podpisany Załącznik nr 3.1 – 3.3 do SIWZ OPZ. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną